duminică, 6 august 2017

VREM EFECTUAREA SERVICIULUI MILITAR ÎN CAZ DE MOBILIZARE/RĂZBOI, PENTRU TOATE ȚOAPELE ȘI PENTRU TOȚI FĂTĂLĂII DIN POLITICĂ CU VÂRSTA PÂNĂ LA 63 ANI! AȘA CUM AU ACEEAȘI OBLIGAȚIE, PENSIONARII MILITARI - BĂRBAȚI ȘI FEMEI!


141 de comentarii:

  1. Daca vreti (cine, in numele cui vrei/vreti, pe cine ai dreptul tu sa reprezinti?) ca la razboi sa lupte si "toapele, fatalaii politici, pitipoancele, homalaii din PSD...." atunci trebuie din nou sa modificati Constitutia. Simplu. In plus tine cont ca modificarea trebuie aprobata prin referendum si poporul in mod sigur o sa tina cu noi.
    Iti redau un articol:
    "ARTICOLUL 55
    (1) Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România."
    Intelegi care este diferenta dintre AU DREPTUL si AU OBLIGATIA ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Est fleț! Discriminarile nu sunt realizate de constitutie, ci de legi ... interne, miserupiste. Constitutia acorda inclusiv dreptul miitarilor de a candida la functii publice si a fi alesi si orice drept fundamental si libertate fundamentale. Legile interne interzic de fapt, drepturile fundamentale si impun prevederi discriminatorii intre cetateni.

      Pe de alta parte, ti-ai dat singur cu tigaia in cap! Pai daca cetatenii au obligatia de a apara tara, o prostituata cu varsta de 25 ani, de ce este scutita prin lege interna de aceasta obligatie? Iar alta lege interne, trimite pe front o baba pensionata din armata cu varsta de 62 ani?

      Ștergere
    2. @ Stelian P. 6 august 2017, 10:37. Pe cine reprezint eu? Pe mine si pe orice cetatean care detesta interdictiile de drepturi si libertati fundamentale si discriminarile pe criteriile de orice gen (etnie, apartenenta profesionala, sociala, rasa, orice alta natura). Punct! Tu ii reprezinti pe ceilalti, este?

      Ștergere
    3. Stelian P
      Daca ai scris pe mintea ta, nu înțelegi ceea ce citești!
      Dacă ai scris pe textul transmis din Centrală ești și mai sărac cu duhul, prin subțirimea argumentelor, pro...
      Păcat de timpul consumat...
      Tu crezi că eu voi lupta pt căsoaia lui Dragnea și Videanu?
      Daaaa, sigur, dar cu ei și copii lor înăuntru!
      Ai înțeles, sau îți explic și mai in clar?

      Ștergere
    4. Sunt flet daca nu poti sa aduci alte argumente. Mi-am dat cu tigaia ? Alt argument inatacabil. Ai uitat insa sa-mi explici cum e cu DREPTUL de a apara tara. Pentru tine AU DREPTUL are acelasi inteles cu AU OBLIGATIA ?
      Ai uitat sa ma faci securist. Te iert. Tu chiar crezi ca securistii nu vor ca noi sa avem pensii decente ? Ei nu-si primesc pensia pe aceeasi lege ?
      Iulian Mares
      Inteleg ca tu esti mult mai inteligent si pregatit decit "Centrala"(!?). Poti sa-mi explici si mie (cu argumente mai groase sau cum iti place tie) de ce si-ar pierde timpul Centrala sa-mi trimita textele pe care eu sa le postez ? Oare Centrala (ma umfla risul) nu poate posta in locul meu ?
      Eu am jurat sa lupt pentru tara (cu sau fara casoaiele indicate de tine, cu sau fara Centrala). Ce intelegi tu nu stiu.

      Ștergere
    5. Un sfat de la un flet:
      Legile interne, miserupiste care incalca legea fundamentala pot fi foarte usor atacate la CCR (si ordonanta Olgutei poate avea aceeasi soarta). Important este sa pui mina pe Deciziile CCR si sa vezi ce scrie acolo despre pensii apoi sa actionezi legal pentru sesizarea CCR. Ai grija sa-i faci si pe aia fleti, securisti sau sa-l rogi pe Mares sa le spuna ca nu inteleg ce citesc. Succesul e garantat.
      P.S. Nu inteleg ce te face sa crezi ca eu vreau limitarea pensiilor,ca apar prostia asta a PSD-ului. Crezi ca eu sunt incintat de ordonanta asta ? Studiaza Deciziile 871 si 872/2010 si poate ai sa pricepi ca nu eu sunt dusmanul.

      Ștergere
    6. @ Stelian P. 6 august 2017, 13:19. Eu si multi altii, NU mai studiem nimic, ci constatam doar ca drepturile si libertatile fundamentale si constitutionale ale militarilor romani sunt calcate in picioare de 22 ani continuu. Sub privirile CCR!

      Situatie in care, in calitate de membri ai fortelor armate, in virtutea drepturilor acordate de Art. 118 (1), armata NU se subordoneaza CCR, ci exclusiv vointei poprului roman, cu misiunea de aparare a ... democratiei constitutionale! Democratie constitutionala care INTERZICE interdictiile de drepturi si libertati funamentale!

      CCR a mai dat decizii arbitrare contra intereselor armatei, conservand in schimb propriile interese, respectiv pe ale magistratilor. Exista extrem de multe institutii care au avut si au rol rol de sesizare si de autosesizare, privind incalcarea drepturilor fundamentale si constitutionale ale militarilor romani, timp de 22 ani continuu! In plus, realitatile dovedesc faptul ca majoritatea romanilor NU au incredere in deciziile justitiei, deci nici ale CCR.

      Problema este extrem de simpla: exista o carte europeana a drepturilor omului, exista o constitutie, si nici una NU permite interdictii de drepturi si libertati fundamentale. Permite doar restrictionari, pe durata limitata si in mod nediscriminatoriu - adica ori se aplica tuturor cetatenilor, ori nimanui, dar in in egala masura sa fie.

      Ca atare, vinovatul principal este puterea politica ce si-a permis sa adopte legi care incalca atat drepturile fundamentale, cat si Constitutia. Daca CCR se uita ca muta la ...ula cum sunt incalcate aceste drepturi fundamentale, nu inseamna decat ce este evident: este partasa!

      Ștergere
    7. @ Stelian P. 6 august 2017, 13:04. Man! Insist sa NU ma iei cu prostii si abureli. Totule este evident si pute a discriminare de la mii de ani-lumina: o femeie-militar pensionată - adică babă, are obligatia sa fie trimisa pe front la 62 ani? Iar ministra muncii la numai 43 ani sa nu fie obligata sa isi apere tara prin efectuarea stagiului militar tot pana la 63 ani?

      Iar privilegiata care nu este obligata sa mearga la front, ii mai taie si pensia militara femeii-militar de 62 ani? Hai sa terminam cu prostiile si cotelile sa mergem drept!

      Ștergere
    8. Din 2010 atit eu cit si altii iti spuneam ca MILITARII SUNT DISCRIMINATI. O repet daca nu ai citit:
      MILITARII SUNT DISCRIMINATI CHIAR DE CONSTITUTIE ! Daca nici acum nu intelegi ce vreau sa spun si nici nu vrei sa citesti atunci da-i inainte cu injuraturile si cu jignirile. Sa nu contestati ordonanta la CCR ca VOI (am scris bine ?) cistigati sigur fara sa cititi ceva. Sincer va doresc succes.

      Ștergere
    9. @ Stelian P. 6 august 2017, 15:26. Militarii NU sunt discriminati prin Constitutie, decat in ceea ce priveste munca fortata. Atat! Nu in privinta interdictiilor de drepturi fundamentale si constitutionale.

      Arata o singura prevedere din constitutie care sa interzica militrailor sa candideze le functii de demnitate publica, sa nu aiba drept de apartenenta sindicala sau nu aiba drept sa nu faca greva, sa nu aiba drept de libera exprimare sau sa nu aiba drept de firma - adica la munca etc. Exista? Nu! Balariile alea sunt reglementate de lege .. interna, nu de Constitutie. Si atunci?

      Ștergere
    10. Vrei o prevedere care le interzice militarilor sa candideze....?

      Sa incepem cu Constitutia:
      'CAPITOLUL II
      Drepturile şi libertăţile fundamentale
      ARTICOLUL 53
      Restrângerea exerciţiului unor drepturi sau al unor libertăţi
      (1) Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns NUMAI PRIN LEGE şi numai dacă se impune, după caz, pentru: apărarea securităţii naţionale, a ordinii, a sănătăţii ori a moralei publice, a drepturilor şi a libertăţilor cetăţenilor; desfăşurarea instrucţiei penale; prevenirea consecinţelor unei calamităţi naturale, ale unui dezastru ori ale unui sinistru deosebit de grav."

      Deci exista o asemenea lege ? Iat-o:
      "Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare
      ART. 7 Îndatoririle, drepturile și libertățile cadrelor militare sunt cele stabilite de Constituția României, de legile țării și de prezentul statut."
      Art.28 Cadrelor militare în activitate le este interzisă exercitarea următoarelor drepturi:
      b) să candideze pentru a fi alese în administrația publică locală și în Parlamentul României, precum și în funcția de Președinte al României;
      c) să declare sau să participe la grevă."
      Dupa cum vezi Constitutia permite aceasta balarie deci suntem obligati s-o respectam.


      Ștergere
    11. @ Stelian P. 6 august 2017, 17:43. Franz! Hai sa nu mai facem filosofii inutile. Am atacat deja la CCR Sectiunea a 3-a. Impreuna cu ub militar ... activ. Sub asistenta.

      Nu o mai zgudui, intrucat esti aerian rau de tot. Atentie, ceea ce ai indicat TU din CONSTITUTIE, NU INTERZICCE, ci RESTRANGE! Nu stii sa faci deosbire intre INTERZICRE TOTALA si RESTRANGERE? Asadar, L. 80/1995 INTERZICE si NU RESTRANGE!

      Si acum sa iti dau cu Constitutia complet peste freza! De ce esti smecher si NU citezi si Art. (2)? Stii de ce? Pt. ca Art. 53 (2) precizeaza negru pe alb ca RESTRANGEREA se aplica NEDISCRIMINATORIU. Adica ori la toti cetatenii, ori la nimeni! Prin urmare, odata stabilit ca Constitutia NU impune interdictii de drepturi fundamentale la nimeni, ci doar RESTRICTIONARI CU CONDITIA SA FIE NEDISICRMINATORII INTRE CETATENI, cad si toate restrictiile din Sectiunea a 3-a, una dupa alta!

      Mai mult, prin o decizie a CCR dupa care nu mai caut, restrangerea in fara de faptul ca NU se efectueaza in mod discriminatoriu, are si caracter ... TEMPORAR, strict pe perioada care determina situatia critica. Nu pe viata cum zice Secttiunea a 3-a. Bla ...bla...bla!

      Ștergere
  2. CORECT ,dar mergeti in fata guvernului ,in fata MAPN i faceti petitii catre toatev ziarele ,toatev televiziunile , la ministere ,pretutideni , sufocatii cu petitii , dar faceti o petitie sa o semnam vreo 100 de pensionari aci pe net sau poate mai multi cu familii cu tot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apar mii de multiplicari pe Facebook. Care ajung inclusiv la cei nominalizati de tine. Poate fi mai eficient decat un protest cu ... 13 insi.

      Ștergere
  3. Sa o crezi tu.Astia o vinde si pe mama-sa sa scape ei.Crezi ca degeaba se zice ca politica e o curva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul tau nu are legatura cu materialul.

      Ștergere
  5. Cum de s-a intimplat asta ?
    Relativ simplu , si cu "complicitatea"/neatentia/nepriceperea decidentilor care au acceptat/permis inscrierea in lege a unor prevederi "parsive" ... favorabile citorva (citeva mii ???) de alesi ai soartei ...
    - cea mai grava "permisiune" a fost inscrierea in lege a timpeniei cu indexarea pensiilor militare cu inflatia si cresterea salariului mediu pe economie
    ---- indexarea producea si pentru pensiile cele mai corect calculate/recalculate "alterarea" in plus a raportului dintre pensie si solda
    ---- aceasta "parsivenie" a fost agravata de aplicarea acelei indexari la pensiile ramase in plata in urma recalcularii ... cind , normal , acea indexare (chiar si asa "parsiva") trebuia aplicata numai cuantumului recalculat (urmind ca "cuantumul in plata" sa "moara" (asa cum era) pina cind va fi fost depasit de catre cuantumul recalculat...
    ---- indexarea producea oricum "alterarea" in plus a raportului de calculare/recalculare a pensiilor ... indexarea cuantumului ramas in plata a produs o si mai mare "alterare" in plus a acelui raport

    Tot grava (daca nu cumva mai grava) este atitudinea celor care au furnizat "date" decidentilor
    - acestia au prezentat decidentilor un tabel cu pensii in plata , spunindu-le ca acele pensii sint mai mari (cu 12,7%...100% ... si asa mai departe) fata de soldele avute de acei impricinati
    ---- nu au explicat ca acele pensii (mari fata de solde) provin (si au ramas in plata) din activitatea de goprizare de la trecerea pe contributivitate
    ---- nu au explicat ca (o parte din) acele pensii provin din pensii calculate/recalculate corect (conform prevederilor legii) dar au fost alterate de timpenia cu indexarea din 2016 si 2017
    --- nu au explicat/nu au propus ca acele pensii vor reveni la raporturile "normale" (maximum 100% din solda) prin procesul de actualizare cu noile solde ale celor in activitate ... cind in plata vor fi puse pensiile "corecte" , cele "incorecte" fiind eliminate
    ---- nu au explicat/nu au propus ca in viitor sa se elimine indexarea pensiilor militare ; singura modalitate de "progres" a acestora fiind actualizarea proportionala cu cresterea soldelor celor in activitate....
    ---- nu au explicat ca , in viitor , indexarea pensiilor va produce (in situatia in care soldele nu vor mai creste) noi "distorsionari" in plus ale raportului intre pensie si solda care "a generat-o" ...
    ---- nu au explicat ca in viitor (in ideea eliminarii actualizarii pensiilor cu evolutia soldelor celor in activitate) se vor produce grave "distorsiuni" intre pensiile celor stabilite fata de o anumita solda , fata de pensiile celor stabilite fata de o solda ulterioara (majorata substantial) acordata pentru exact aceleasi conditii de grad
    , functie , vechime , etc...

    *****
    Da !
    Limitarea pensiilor prin compararea soldei nete (care contribuie la generarea pensiei) cu pensia neta este/era absolut necesara in ideea ca de la 01.01.18 se va modifica (substantial) modul de taxare (CASS) si de impozitare a soldelor ... Taxare si impozitare a soldelor foarte mult deosebita de modul de impozitare a pensiilor...
    Acea modificare (de limitare a pensiei nete la maximul soldei nete) era obligatorie de la 01.01.18 ... dar nu era obligatorie de la 15.09.17 ...
    Introducerea acestei limitari de la 15.09.17 "produce" pensii micsorate fata de cele stabilite anterior ... situatie care contribuie la "hemoragia" de personal ...
    *******

    In final ... chiar daca este tirziu ... continuarea luptei pentru re-introducerea actualizarii pensiilor militare cu evolutia soldelor celor in activitate si eliminarea timpeniei cu indexarea pensiilor militare ...

    Nu va grabiti cu injuaraturile ... eventual mai cititi o data !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul tau nu are legatura cu materialul. Tu nu ai inteles de fapt ca astia si-au propus sa nu mai aloce un cent pt. cresterea unei pensii militare pe viitor. Si apoi au facut legea, incat sa isi atinga scopul!

      Ștergere
  6. Sa fie pura intamplare cauzata de prostie mioritica sau premeditare, faza asta cu atacurile contra armatei? Intr-un contezt extrem de turbulent la granitele Romaniei, dar si in interior. In septembrie rusii incep cel mai amplu exercitiu de la granitele de est ala NATO, care includea folosirea tactica a armei nucleare. Sarbii nu mai au mult si intra in conflict cu o tara NATO - cu Albania. Iar mongolii din Transilvania s-au gandit sa treaca la fapte si sa proclame tot in aceasta perioada, autonomie! Sursele sunt peste tot pe net.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prostie,amestecată cu servilism,cu trădare,tipic politicienilor români.
      Acești politicieni,nu-și dau seama,sau se fac că nu văd pericolul ce ne paște.
      Ei sunt pericolul nr.1,după aceea cei care doresc împărțirea țării.
      Dacă se v-a întâmplă asta,vor fugi în zone ferite de conflict,la banii lor mai stau să-și apere țara?

      Ștergere
    2. Gelu,
      Pe modelul US, FRA, ISR s-a dorit un establishment real, pregătit, valoros, necesar bunei guvernări în ROU!
      Greșeală fatală in alegerea membrilor acestuia; nu poți guverna bine cu fufe, proști și hoți, numai în ideea că au ceva coaja subțire privind smekerie de politicieni!
      Uitati-va la copiii ce fac SNSPA! Tataaaa...aici ar trebui să fie admiși numai cei care au absolvit o facultate la zi!
      Uitati-va la câți proști și curvet a absolvit cursurile Colegiului de Război din UNAP, că să dea bine la CV!
      În afară banilor pt cursul la care au participat, intrați pe cardurile unor profesori autentici, ce credeți voi că s-a prins de circumvolutiunile lor netede?
      Nimic....ce au reținut?
      Un rahat!
      Ne apără NATO, luptă ăștia, militarii, proștii și noi ne vedem de averile noastre și de găștile noastre!
      Mama mea nu umbla beata la volanul mașinii și nu porcaia agenții de circulație!
      Ei, și? La ce i-a folosit?
      Cadrul legal, instituțional este f bun pt oameni elevați, școliți, conștienți de rolul și menirea lor la guvernare! Pentru cei ce nu fac obiectul....ce credeți parul de fag îi trezește sau îi deșteaptă?
      Cumplită dilemă asumată! ....

      Ștergere
  7. Subscriu ! Trebuie actionat pe toate fronturile !

    RăspundețiȘtergere
  8. Iata ce gandim toti! Dar nu prea spunem. O face un parlamentar roman: "Un parlamentar important răbufnește și denunță imixtiunea SUA în România" https://www.us24.ro/un-parlamentar-important-rabufneste-si-denunta-imixtiunea-sua-in-romania/

    Tacam complet, adevaruri de necontestat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pana si nesuferitul ala de Predoiu - fost sectant portocaliu, condamna atacul PSD-ALDE la pensiile militare.

    http://circulpolitic.ro/predoiu-isteria-contra-oamenilor-in-uniforma-e-manipulata-de-dragnea-si-olguta-care-opereaza-cu-toporul-si-au-mainile-murdare/#

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Olescu
    Ceea ce spune Alioanei este perfect pe subiect. Reprezinta ceea ce marea majoritate a fatalailor din rezerva si retragere refuza sa exprime clar si raspicat.
    ATACUL IMPOTRIVA PENSIILOR MILITARE A FOST PREGATIT SI DEFINITIVAT IN LABORATOARELE MApN , MAI, SRI, SIE. LA ACEST ATAC IMPOTRIVA REZERVEI SNAp AU PARTICIPAT CA SIMPLI EXECUTANTI POSTURILE DE RADIO SI TELEVIZIUNE PRIN AGENTII INFILTRATI.
    INTREBAREA PRINCIPALA ESTE ACEASTA... S-A ACTIONAT LA COMANDA INTERNA SAU EXTERNA? DACA S-A ACTIONAT LA COMANDA EXTERNA SE NUMESTE TRADARE SI INTR-UN VIITOR APROPIAT SAU MEDIU VOR FI JUDECATI IN MOD LEGAL DE UN TRIBUNAL MILITAR.
    Cu privire la actiunea directa a MApN si a casei de pensii prin tacerea totala in acest fabulos scandal am o singura parere pe care mi-am exprimat-o pe toate paginile internetului unde am acces...
    IN ORICE ARMATA DIN LUME LA UN ATAC ATAT DE DUR ASUPRA REZERVEI ARMATEI TREBUIA O RIPOSTA FERMA A MILITARILOR ACTIVI. NOI AM PRIMIT MULTA ...UIE. IN CONCLUZIE SEFUL SMG SI TOTI GENERALII SA PLECE ACASA PRIN DEMISIE FIINDCA ARMATA ACTIVA SI CEA MARE , IN REZERVA NU MAI ARE INCREDERE IN EI.
    Si cand spun cea mare in rezerva spun fiindca suntem ca numar de cadre militare cel putin de doua ori mai multi. Si mancatias eu mustata ta Dragnea si coliva ta atomicuta olguta , noi stim si meserie . O mancam pe paine.
    In acest ultim alineat al importantei cuvantari va atrag atentia ca Putin trebuie sa fie cel putin prost sa nu foloseasca acest moment in favoarea Rusiei. Si Putin nu este prost de loc . In cel mult trei luni de zile tu , popor ingrat vei resimtii unda de soc . Si atunci o sa vina vremea sa iti dam noi tie ceea ce ne-ai dat tu noua.
    Duminica placuta .... fiindca nu vor mai fi prea multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa NU comiti gafa de a deturna atentia pe tinte secundare! Atacul NU a fost pregatit de laboratoarele de care zici, laboratoarele doar l-au executat! Nu stai seama ca este ilogic? Pai tu crezi ca cei din activitate - care raman, si-au ...utut conditiile de pensionare?

      Eu am mai intalnit si la Dogaru tactica asta de a detruna atentia de la liderii nr. 1 ai PSD sau ALDE, asmutindu-ne pe ... CPS. Nu, man! Politicul este vinovat! A ordonat armatei sa elibereze o suma de bani si gata! Laboratorul este de fapt un WC din gradina PSD-ALDE.

      Ștergere
    2. Si in plus ca teoria ta este schioapa rau! Pai maharii din armata si servicii, tocmai s-au roit sau sunt in curs de roire. Ce dracu', si-au pregatit atac asupra lor, inainte de plecare?

      Repet, totul este politic. Politicul vrea niste bani pt. alte prioritati. Ii convoaca pe aia de la finante si de la munca - singurii in tema, si ii intreaba de unde s-ar putea taia vreo ...jde' milioane ca avem nevoie pentru ...implementarea legii salarizarii (de exemplu) sau pt. un ghesesft cu niste asfaltari. Iar aia raspund in cor "De la armata". Apoi armata primeste ordin: "Taiati atat de la pensiile militare, ca oricum va luam banii!" Si gata!

      Ștergere
    3. Atunci sunt prosti sadea... Eu nu am acuzat ofiterul sau mm sau subofiterul . Am acuzat si acuz varful armatei romane si generalii care nu au raport de pensionare ci ling ciolane mirosind a tradare de camarazi. Sa le fie de bine ca blestemele asupra lor si copiilor copiilor lor nu le poate opri nici Tudose nici Dragnea.
      Din ceea ce ai facut pana acum am inteles ca esti un militar care cunoaste metodele de manipulare si de asmutire a fraierilor impotriva celor care le fac bine.... Nu inteleg unde este greseala mea cand acuz clar si la obiect varful armatei si CPS.... Am primit noua decizie si e mai mult dar recunosc cand cineva manipuleaza si tace voit.

      Ștergere
  11. Scuze ca revin mai am un anunt foarte important pentru guvernul Romaniei si pentru membrii PSD si ALDE din parlamentul Romaniei.... IN TIMP DE RAZBOI TRADAREA SE PEDEPSESTE CU PEDEAPSA CAPITALA. Poti sa fi acuzat si dupa 10 ani de la TRADARE.... Depinde de factorii de conducere din acel moment. Si cine sunt factorii de conducere in caz de razboi? Idiotii nici nu inteleg ce au facut. Mai pot sa respinga OUG in parlament ca sa poata dormi linistiti. Pa tu....

    RăspundețiȘtergere
  12. De aceea am zis,de mai multe ori când am avut ocazia despre faptul că,se încearcă de mai mult timp distrugerea armatei,nu din prostie,cum se lasă să se creadă,ci cu intenție directă,a elitei rezervei militare,singura care mai este capabilă să lupte pt.a apăra țara.
    Dar,anii au trecut,iar cei care sunt încă tineri,din păcate,"dragii" nostrii politicieni au avut grijă să nu fie pregătiți,instruiți.
    Acum,vad că vor să formeze din rândurile populației o rezervă și se pare că,nu au banii necesari să-i plătească,dar sau gândit ei să ne înghețe nouă pensiile,iar cu banii obținuți să plătească această rezervă.
    Dacă se face un calcul ve-ți observa că se obțin destui bani pt.a achita salariile,sau măcar o parte.
    Dar din banii lor,ai politicienilor nu se umblă,ei sunt de neatins!
    Faceți un calcul,o să-mi dați dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  13. RROMANIKA SCLAVAGISTA

    Lasati orice speranta
    Voi ce aici intrati
    Emfaza si-aroganta,
    In tara, doar mizeri si bogati.

    Cu promisiuni desarte,
    Solomonice drafturi si minciuni
    Ca-n viata dupa moarte,
    Ne pacalira, spunand ca fac minuni.

    Cu lespedea lui Moise,(in aurite rame)
    Parafrazand, chiar, sfintele porunci
    Ei vaduvira mame
    De drepturi pentru prunci.

    Viclenii si procletii de mafie-ndulciti
    Au smecherit poporul si l-au dezamagit,
    Dand bratelor puterii,ostenii-s umiliti,
    Venituri fabuloase, iar tara-au jefuit.
    (Viorel Kis)
    ....................................................

    "De ce să fiţi voi sclavii milioanelor nefaste,
    Voi, ce din munca voastră abia puteţi trăi?
    De ce boala şi moartea să fie partea voastră,
    Când ei în bogăţia cea splendidă şi vastă
    Petrec ca şi în ceruri, n-au timp nici de-a muri?

    De ce uitaţi că-n voi e şi număr şi putere?
    Când vreţi, puteţi prea lesne pământul să-mpărţiţi.
    ..........................................................

    Ei îngrădiţi de lege, plăcerilor se lasă,
    Şi sucul cel mai dulce pământului i-l sug;
    Ei cheamă-n voluptatea orgiei zgomotoase
    De instrumente oarbe a voastre fiici frumoase:
    Frumseţile-ne tineri bătrânii lor distrug.

    De lege n-au nevoie - virtutea e uşoară
    Când ai ce-ţi trebuieşte... Iar legi sunt pentru voi,
    Vouă vă pune lege, pedepse vă măsoară
    ......................................................

    Zdrobiţi orânduiala cea crudă şi nedreaptă,
    Ce lumea o împarte în mizeri şi bogaţi!
    Atunci când după moarte răsplată nu v-aşteaptă,
    Faceţi ca-n astă lume să aibă parte dreaptă,
    Egală fiecare, şi să trăim ca fraţi!"
    (Imparat si proletar .M.Eminescu)

    RăspundețiȘtergere
  14. ,, Nu se poate să vă formez o armată sănătoasă într-un stat bolnav, trebuie statul să-l vindecaţi.,,

    Ion Antonescu în discuţie cu regele Carol (1933)

    RăspundețiȘtergere
  15. Și ca să vedeți că,ceea ce arătăm noi aici nu sunt doar vorbe,intrați pe site-ul digi sport.ro și printre subiectele de sport,care de altfel este și profilul site,veți găsi un interviu dat de un general aviator veteran din cel de-al 2-lea r.m.Ce pensie are în comparație cu un edil,baron dintr-o localitate a patriei!

    RăspundețiȘtergere
  16. T2
    Frumoasa selecția făcută!
    Ceva cu bata, ciomag, lanț, cablu... etc nu ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are prietenul Cornelius +ceva blesteme parintesti...

      Ștergere
  17. Tehnica avanseaza si noi...construim biserici si moschei, sau dam pensii nesimtite magistratilor si parlamentarilor!

    https://www.facebook.com/xmix.ro/videos/1276642799013155/

    RăspundețiȘtergere
  18. DEDICATIE PSD & ALDE

    https://www.youtube.com/watch?v=3zKgmTJMtAs

    RăspundețiȘtergere
  19. Una peste alta, observand ce se intampla pe reteleel de socializare, se poate spune nu doar ca s-a organizat o miscarea de rezistenta din partea armatei, ci creste in intensitate de la ora la ora.

    Un alt lucru este ca din ce in ce mai multi, inteleg pe deplin cum sa duca contraofensiva, respectiv cu aceleasi armele "egalitariste" folosite de cei vor pensii egale pt. toti. Numai ca acum militarii vor totul egal - nu doar pensii, adica si drepturi fundamentale si obligatii civice egale la razboi.

    Acestea sunt armele corecte! Imposibil de eschivat. Si care creeaza puternice frisoane politrucilor de toate genurile.

    Ce se mai intampla pe Facebook? Este evident ca sunt expediate sute si mii de mesaje direct pe paginile celor care nu au loc de armata. Mesaje din ce in ce mai concise, dar si incisive in acelasi timp, din care rezulta ca si noi stim ce vrem si ca nu suntem batuti in cap, si stim mai bine ca ei ce este aceea democratie si cum este terfelita la acest moment de tot felul de pitipoance si fatalai carora le stau in gat pensiile militare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cei care sunteti pasionati de fenomenul interpretarilor juridice. Iata ce apare pe FB: https://www.facebook.com/Costinaso/posts/1683857494972337

    Cica L. 161/2017 NU abiliteaza guvernul sa emite OUG in domeniul pensiilor militare. Persoana in cauza si argumenteaza:

    "Parlamentul României
    Legea nr. 161/2017 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe
    Text publicat în M.Of. al României. În vigoare de la 09 iulie 2017
    Parlamentul României adoptă prezenta lege.
    Art. 1. - În temeiul art. 115 alin. (1) din Constituția României, republicată, Guvernul este abilitat ca, de la data intrării în vigoare a prezentei legi, dar nu înainte de încheierea primei sesiuni ordinare a anului 2017, și până la reluarea lucrărilor Parlamentului în cea de-a doua sesiune ordinară a anului 2017, să emită ordonanțe în domenii care nu fac obiectul legilor organice, după cum urmează:
    I. Finanțe publice și economie:
    1. rectificarea bugetului de stat pe anul 2017;
    2. rectificarea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2017;
    3. reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare; (...)
    II. Muncă și justiție socială:
    - modificarea și completarea Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
    VI. Afaceri interne:
    1. modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    2. modificarea și completarea Legii nr. 329/2003 privind exercitarea profesiei de detectiv particular, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

    X. Apărare națională:
    1. ratificarea unor acorduri privind cooperarea în domeniul apărării;
    2. amendarea legislației privind participarea forțelor armate la misiuni și operații în afara teritoriului statului român, precum și a celei privind intrarea, staționarea, desfășurarea de operațiuni sau tranzitul forțelor armate străine pe teritoriul României;
    3. amendarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 26/2012 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice și întărirea disciplinei financiare și de modificare și completare a unor acte normative, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 16/2013, cu modificările ulterioare;
    4. reglementarea problematicii privind formarea inițială a ofițerilor în activitate din Ministerul Apărării Naționale în instituții de învățământ superior militar din străinătate.
    XI. Administrarea patrimoniului protocolului de stat:
    - modificarea alin. (1) al art. 8 din Ordonanța Guvernului nr. 19/2002 privind unele măsuri pentru constituirea și utilizarea fondului locativ de protocol și bunuri mobile din domeniul public al statului, aflate în administrarea Regiei Autonome "Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat", aprobată cu modificări prin Legea nr. 640/2002, cu modificările ulterioare.
    XII. Prorogarea sau modificarea unor termene prevăzute în acte normative cu putere de lege
    Art. 2. -În conformitate cu dispozițiile art. 115 alin. (3) din Constituția României, republicată, ordonanțele emise de Guvern în temeiul art. 1 sunt supuse spre aprobare Parlamentului, potrivit procedurii legislative, până la reluarea lucrărilor Parlamentului în cea de-a doua sesiune ordinară a anului 2017. Nerespectarea termenului atrage încetarea efectelor ordonanței.
    Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.
    p. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR,
    PETRU-GABRIEL VLASE PREȘEDINTELE SENATULUI
    CĂLIN-CONSTANTIN-ANTON POPESCU-TĂRICEANU
    București, 6 iulie 2017."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Autorul sesizarii intreaba: " Eiii, acum să vă văd, iar ați lucrat ca hoții, la OUG 9, 13, etc/ 2017! Cum au avizat Ministerele in cauza - aparare, interne, munca si protectie sociala si mai ales Justiție, emiterea OUG, cuîncălcarea legii de abilitare emise de parlament și a art. 115 din Constituția României!"

      Ștergere
    2. Autorul sesizarii insista: "CONSTITUȚIA ROMÂNIEI - Art. 115 – Delegarea legislativă
      (1) Parlamentul poate adopta o lege specială de abilitare a Guvernului pentru a emite ordonanţe în domenii care nu fac obiectul legilor organice.
      (2) Legea de abilitare va stabili, în mod obligatoriu, domeniul şi data până la care se pot emite ordonanţe.
      (3) Dacă legea de abilitare o cere, ordonanţele se supun aprobării Parlamentului, potrivit procedurii legislative, până la împlinirea termenului de abilitare. Nerespectarea termenului atrage încetarea efectelor ordonanţei.
      (4) Guvernul poate adopta ordonanţe de urgenţă numai în situaţii extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată, având obligaţia de a motiva urgenţa în cuprinsul acestora.
      (5) Ordonanţa de urgenţă intră în vigoare numai după depunerea sa spre dezbatere în procedură de urgenţă la Camera competentă să fie sesizată şi după publicarea ei în Monitorul Oficial al României. Camerele, dacă nu se află în sesiune, se convoacă în mod obligatoriu în 5 zile de la depunere sau, după caz, de la trimitere. Dacă în termen de cel mult 30 de zile de la depunere, Camera sesizată nu se pronunţă asupra ordonanţei, aceasta este considerată adoptată şi se trimite celeilalte Camere care decide de asemenea în procedură de urgenţă. Ordonanţa de urgenţă cuprinzând norme de natura legii organice se aprobă cu majoritatea prevăzută la articolul 76 alineatul (1).
      (6) Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică.
      (7) Ordonanţele cu care Parlamentul a fost sesizat se aprobă sau se resping printr-o lege în care vor fi cuprinse şi ordonanţele ale căror efecte au încetat potrivit alineatului (3).
      (8) Prin legea de aprobare sau de respingere se vor reglementa, dacă este cazul, măsurile necesare cu privire la efectele juridice produse pe perioada de aplicare a ordonanţei."

      MESAJUL ESTE RASPANDIT PE RETELELE DE SOCIALIZARE!

      Ștergere
    3. OUG in cauza nu a fost publicat în MOf....este pe flux la comisii și poate primi verde prin adunarea extraordinară a Parlamentului, ceea ce voia PSD!
      Dar, stau și mă întreb: de unde atâta carte în capul profei de romana-italiana, în domeniul legislației muncii? Ah, era să uit că mai este și doctorandă la sociologie...de vreo 10 ani!
      Ce are italiana cu sociologia, numai ea știe, dar pun pariu că renunță la doctorat? Că, deh, au apus vremurile de glorie!...mai bine de baga la UNAP, că uite-asa învârte Frontul, AAî, CA ...nu mai zic de D și Bg!

      Ștergere
    4. La problemele astea de finețuri constituționale mă pricep că și Boc, piticul porno, alt specialist in dat cu barda prin solde și pensii, tunde-l-as cu o baioneta neascuțită!

      Ștergere
  21. Ma deranjeaza foarte tare cand ma gandesc aproape cu groaza daca un intreg birou operatii al unei divizii,ca de armata nu mai poate fi vorba, fortat de "predictibilitatea" legii pensiilor militare pleaca la pensie.Nu cumva forta acelei divizii e aproape anulata?In cat timp se formeaza un foarte bun ofiter de operatii? Doamna LOV cunoaste acest lucru?
    Astia sunt in stare sa ne bage in buclucuri mari de tot...
    De asemenea ma deranjeaza ca ordinea publica a cam luat fata apararii nationale si de jure si de facto.Inclusiv ministrul apararii are loc la masa guvernului dupa ministrul de interne...In ce tara traim?
    Cu ce elan se vor antrena si vor lupta SGV-istii stiind ca vor avea o pensie care nu poate depasi salariul net si care va fi inghetata pe viata si din care la nivelul mult trambitatei cresteri din 2021 va trebui sa fie sub 2000 de lei,bani cu care ma intreb: oare isi vor putea plati facturile la utilitati ?Comandantii cum ii vor putea motiva?Cu promisiunea unor hectare de teren agricol?
    Nu, pentru ca deja e la altii...
    Probabil cu acelasi elan ca cel al recrutilor argentinieni in 1982 care au fost pur si simplu spulberati de o armada venita de la peste 7800 de mile marine in sprijinul unor bieti pescari din insulele Falckland,ale caror poate singur noroc era ca au fost si sunt cetateni britanici,cetateni care nu sunt asmutiti impotriva armatei tarii lor de tot felul de indivizi si individe si a caror ofiteri nu sunt numiti "maimute cu epoleti" de catre asa zisul jurnalist BOGDAN,Rares...

    RăspundețiȘtergere
  22. Da, guvernul nu poate da o oug pt modificarea legii 223/2015. Din aceasta cauza nici o structura din SNAp cu exceptia slujitorilor lui dragnea: carmen dan si tutuianu, nu au dat avizul proiectului de oug, datorita ilegalitatii acestuia. Sa nu va mire ca se va lasa cu bratari la maini.

    RăspundețiȘtergere
  23. Admin, va fi greu in rezbel sa se asigure la toate toapele din politica ratia de hrana pe mumu, pipi si caca, iar cocalarilor politici sa le aloci cate un cuibar in boshchetii din Parcul Operei!

    RăspundețiȘtergere
  24. Atentie.Urmeaza iesirea pe sticla a pisicii de la MAI,fosta secretara de scoala generala si absolventa a facultatii la distanta.I se cere sa justifice iesirea la pensie la 40 ani.Cum va si singura in platou va ataca grupele de munca.
    Cautati metode de a ise da peste rat.

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. Tu le faci reclama cu acele catrene!

      Ștergere
    2. @ Cornelius Flavius Ifrim 6 august 2017, 17:49. Nici macar nu trebuie adresa de e-mail, din moment ce suntem racordati pe Facebook. Merge sa imi expediezi pe mesaj privat pe Facebook ... orice (sau pe acel Messenger de Facebook - daca expediezi pe telefon).

      Ștergere
    3. Le am in mail si nu stiu sa trimit de pe calculator decat pe adrese de google, asa le trimit toate la institutiile de stat pe care le regulez la cap cu ineptiile de la pensiile militare. Ca sa ma pun sa copiez manual, apoi sa rescriu aici pe canicula asta...Eu le compun foarte rapid acolo si apoi le trimit la numeroase adrese sub forma de proteste rimate, inclusiv pe adresa prezidentiala, a primului ministru,, min. muncii,apararii, etc...In viata mea n-am adunat ceea ce compun, nu fac arhiva cu ele, le scriu, le postez, le dedic, etc si sa se duca si dracului ca nu ma intereseaza nimic de soarta lor, ca doar nu-s Eminescu sa le arhivez, desi mii si mii am scris de cand ma stiu, si mai stiu ca fiu-meu detine cateva sute de astfel de poezii, pe care candva mi le aduna cineva indragostita de mine si i le-a dat lui spre pastrare...!

      Ștergere
  26. Privind SGV...
    Va atrag atenția că s-a lucrat cu bătaie, premeditat!
    În acest sens SSV au avut cel mai mare câștig salarial, grație planului PSD, ce viza atragerea acestora în capcana!
    Aflând de la noi că au solde vai mama lor, Olguța le-a mărit rapid soldele, aceștia întrecând in suma neta subofițerii! Știa că sunt și numeroși și greu de domolit!
    Așa că, mimând rolul mămicii sexi i-a platit din timp!
    Acum, cu restricțiile astea, SGV nu prea de întristează rău, fiind majoritar ff tineri!
    Divide et impera a fost realizat la nivel Cp și B!
    Ai banutu-n buzunar, berea-i rece fetele vioaie...., Carpe diem!
    În concluzie...totul a fost clocit în laborator!...dar nu în Institutul Cantacuzino...căci pe ăsta nu au minte și interes să-l pună pe picioare și să-l relanseze....în plus, tai numai o panglică, nu că la autostrăzi, câte una pt fiecare Km!

    RăspundețiȘtergere
  27. Atentie.Urmeaza iesirea pe sticla a pisicii de la MAI,fosta secretara de scoala generala si absolventa a facultatii la distanta.I se cere sa justifice iesirea la pensie la 40 ani.Cum va si singura in platou va ataca grupele de munca.
    Cautati metode de a ise da peste rat.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu mai vrem discriminare ci egalitste conform Constituției, pe care au votat guvernanții și parlamentarii!

    "AM ONOAREA SA MA PREZINT - UN PENSIONAR MILITAR "NESIMTIT"
    Subsemnatul , colonel de graniceri pensionar, dupa 36 de ani de batatorit potecile de-alungul frontierei, indiferent de conditii meteo , am avut nerusinarea sa accept la iesirea la pensie, "nesimtita" suma de 2200 lei.
    Ma intreb cum am putut sa fiu gratulat cu o asemenea "pensie nesimtita" cand eu ( si ceilalti ca mine ) n-am avut voie sa am in familie vreun neam de chiabur , n-am putut sa ma casatoresc pana nu a fost verificata originea sanatoasa a sotiei , n-am avut voie sa intru in biserica , sa ma cunun religios ( asta nu inseamna ca n-am facut-o !) sa stau la coada la paine , lapte, carne, nici macar la carti , imbracat militar , n-am avut voie sa intru in anumite localuri, n-am avut voie sa vorbesc cu straini, n-am putut avea rude stabilite in strainatate ( sa nu mai vorbesc, fugite!) , n-am avut voie sa parasesc garnizoana fara aprobari speciale, n-am putut sa-mi inmormantez prietenii si rudele decat cele de gradul I , n-am putut vedea copilul facand primii pasi si spunand primul cuvant ( si ce fericit am fost cand am aflat ca acel cuvant a fost " tata" ) , n-am avut voie sa prestez alte activitati , n-am avut voie sa candidez pentru nici o functie publica , n-am avut voie sa fiu promovat in judetul din care am fost eu si sotia , n-am avut voie sa imi exprim optiunile politice nici la serviciu si nici in public ( in ultima perioada toti sefii au fost numiti numai politic!), n-am avut voie sa fac multe alte lucruri normale ....n-am avut voie ....n-am avut voie ...
    Si atunci de ce pentru atat de multe interdictii mi-ati dat pensia asta " nesimtita"
    In schimb am avut voie sa raspund prezent 24 ore din 24 , sa intru in mina , sa scot recoltele de pe campuri pana iarna tarziu , sa contruiesc cai ferate si Transfagarasanul , sa ma lupt cu suvoaiele pentru a salva vieti omenesti , sa imi neglijez familia si sa pun patria mai presus de orice . Asta am avut voie si ma mandresc ca am putut sa o fac, cu toate consecintele .
    Treziti-va colegi pensionari si activi ca am dormit destul! Nu lasati gloatele de analfabeti care nu am nici un Dumnezeu, sa imprastie cu noroi haina sfanta a sacrificiului suprem .
    Le doresc celor doua ministrese sa nu poata opri dorinta arzatoare a copiilor lor de a deveni militari!
    Este un strigat, nu o revolta! Sau poate cine stie?!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indemnul dvs. la trezire a dat roade la Marasesti , ieri 06 August 2017 ? Am avazut acolo cum militarii regulti in zilele trecute de toate otrepele societatii defilau , fara niciun pic de demnitate , demnitatea profesiei lor , prin fata clicei de patriotarzi , regulatorii lor de ieri si alaltaieri.

      Ștergere
  29. @DraCnea la RTV, televiziunea "minunilor", lanseaza niste cifre aiuristice , ca daca iei calculatorul vezi ca nu "se imbuca" iar reportera se mira de parca s-ar intalni cu extraterestri.
    De ce atata IPOCRIZIE?

    RăspundețiȘtergere
  30. Și Gl.**** Dănilă de alătură vocilor celor care critică prostiile heirupiste ale guvernului PSD!

    http://m.mediafax.ro/social/generalul-stefan-danila-fost-sef-al-armatei-parada-cu-pensiile-si-linsajul-generalilor-si-au-atins-scopurile-rezultatul-a-murit-si-capra-nesimtitilor-dar-nu-era-cea-grasa-16684368

    RăspundețiȘtergere
  31. „Lei si anaconde, chirurgi si macelari” – Olguta Vasilescu e pusa la punct: „A facut vreo analiza de risc cand a deschis gurita?!” - zice Predoiu, fost ministru al justitiei! http://www.aktual24.ro/lei-si-anaconde-chirurgi-si-macelari-olguta-vasilescu-e-pusa-la-punct-a-facut-vreo-analiza-de-risc-cand-a-deschis-gurita/

    „A facut V. Olguta o analiza de risc sistemic cand a deschis gurita sa spuna ca se va umbla la pensii? Au empatizat L. Dragnea si V. Olguta cu ce gandeste si simte un ofiter aflat, la propriu, in transee in teatrele de operatiuni sau prin pesterile din Afganistan servind Patria, care nu si-a vazut sotia si copiii de luni de zile? Ce e in mintea si sufletul acestor oameni, atunci cand cei doi politicieni sus-mentionati au declansat jihadul mediatic contra lor?! Sau poate ca asta a fost, de fapt, adevaratul motiv: nu echitatea in sistemul de pensii (pe care tot ei au stricat-o), ci blocarea pentru o vreme a sistemelor esentiale de functionare a statului: Justitia si Apararea. Daca asta nu e un act de tradare politica a intereselor tarii, nu stiu ce mai inseamna tradare in aceasta tara nenorocita de unii, subliniez, de unii dintre politicienii de varf!”, spune vicepresedintele Camerei Deputatilor, intr-o postare de pe blogul personal intitulata „Lei si anaconde, chirurgi si macelari”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-l fut și pe fariseul asta sâsâit! Interese politicianiste de dreapta vs stânga!
      Când era el la justiție a dat aviz favorabil sa se taie 25% din venituri, că să fure prin acoliți kiorului bețiv și piticanie de joacă!
      Să iasă în media să spună adevărul dacă vrea să facă penitență după 7 ani!

      Ștergere
    2. E o jigodie ipocrita, sasaitul asta, ca daca era el ne belea si mai tare!

      Ștergere
  32. Continuam sa ne facem si mai de ... acat la rusi. Probleme pentru ministrul Apărării – militarii îi cer demisia și îl fac praf! “Îl doare în cot de Armată!”, e vizat și șeful Statului Major General. „Râme care nu știu să stea în poziție verticală”, „Au curaj să vorbească noaptea, la urechea amantei”

    https://ro.sputnik.md/society/20170806/13935981/probleme-ministru-apararii-militari-demisia.html

    Rusii preiau de fapt, toate nemultumirile militarilor romani, culese de pe site-urile de socializare romanesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăștia trebuie judecați pt destructurarea palierului înalt de comandă-control al fiecărui element al SNAOPSN!
      Lași țara pe mâna proștilor harnici, cu ștaif fals!
      Și vor mai urma lovituri....și pt militarii activi și pensionari.....

      Ștergere
  33. La FESTIVITATILE de la Marasesti participa Cei Trei Barbati de Stat:Tudose, Tariceanu si Dragnea care n-au avut curajul sa poarte un razboi mediatic cu militarii si s-au piti in spatele fustei LO Vasilescu care este singura in aceasta lupta si primeste injuraturile meritate ale colegilor nostri..!
    Acum dupa Laudele aduse Armatei Romane, Dragnea in drumul spre casa se poate opri linistit la sediul Monitorului Oficial si poate depune Ordonanta care umileste Rezerva Armatei Romane..!
    RUSINE DRAGNEA, TARICEANU, TUTUIANU, TUDOSE...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Membrii guvernului au avut interzis sau crapă pământul sub ei când se omagiaza veteranii sau vaduvele de razboi cu 200 lei pensie.
      Mi-e scârbă si cred ca se întorc luptatorii în morminte când vad ce lichioane s-au adunat să le cinstească memoria .

      Ștergere
    2. Tariceanu asta este interesat obsesiv doar de mij fragezel si tinerel! Unde-i un mij, hop si el! Nu l-ar fu(*)e grija de pensii, salarii sau durerile noastre. Toate protestele mele mi le trimite secretara retur, dupa ce mai intai se indoapa cu continutul, dar le trimite mult mai tarziu inapoi, si dupa el acum vad ca si niste birouri MApN au inceput sa-i copieze naravul(MSTM). I-am capiat cu adrese de sesibilizare, dar...pu(*)a sa ia cineva atitudine! Cam sughita, dar n-am ce sa le fac...

      Ștergere
  34. Ca intotdeauna DRAGNEA a vorbit in necunostinta de cauza la RTV!Se pleaca de la 65% si se ajunge la max 85%!Una la mana ,iar a doua DUPA CUM VORBESTE DRAGNEA ,EU PE CONTRIBUTIVITATE AM IESIT CU 1,8 PUNCTE DACA IN 2020 FACE PUNCTUL DE 1700 EU CU PENSIA MEA ACTUALA DE 2600 CU 34 ANI VECHIME IN ARMATA VOI AVEA O PENSIE MAI MICA DECAT CU CONTRIBUTIVITATEA !DE CE NU NE-Au ANUNTAT INAINTE SA SE APROBE L 223!HALAL DREPTATE ! NU LE CONVINE SA DESFIINTEZE ARMATA DAR SA N-O UMILEASCA!RUSINE D-LE DRAGNEA!RUSINE TUTUROR ,care demonstreaza o vehementa demna de o cauza mai buna!RUSINE ,RUSINE!

    RăspundețiȘtergere
  35. Hmm! Cred ca trebuie material nou, de cu totul alta natura. In ultimele zile, militarii care isi exprima nemultumirile pe site-urile de socializare pentru niste amarate de ... pensii militare ...utute de ai nosti idioti mioritici, sunt contactati de persoane ... dubioase/obscure ca profil. Am analizat astfel de situatii si din zgarcenia profilurilor si informatiilor furnizate si sapand puternic pe firul unor indicii lapidare, am detectat ca obscurii care fac cerere de amicitie asa din senin - fara a avea nici macar o cunostinta comuna sau orice altceva in comun, au inapoia lor/cercurile de cunostinta (restranse, de altfel si cu conturi relativ recent infiintate), niste persoane/cercuri/celule/puncte (cum vrem sa le zicem), cu bazele de ofensiva in ... Ucraina (zona Bucovinei de Nord, Cernauti) si ... R. Moldova. Toti din baze au nume slave. Incercarile de interceptare a militarilor romani se face prin intermediul unor cetateni romani cu nume neaos romanesti si/sau de origine slava, vorbitori bilingvi - una din limbi fiind obligatoriu slava (ucraineanan sau rusa) - care salasuiesc/provin din nordul Ardealului de la granita cu Ucraina, respectiv din nordul si estul Moldovei noastre. Cei in cauza, indiferent ca sunt cetateni romani, ucraineni sau moldoveni, au niste fețe ... de veridici "omuleti verzi" ... sau mai pe romaneste de diversionisti ... sadea! Metoda de infiltrare este clasica, respectiv via ... dansuri populare/cercuri artistice/arta si cluburi sportive.

    In acest context, imi revine obligatia civica de bun român sa anunt pe cine trebuie! In speranta ca infiltrarea nu este deja efectuata total si la nivele de maxima securitate. Politic, infiltrarea fiind deja realizata, mie imi este deja nu clar, ci foarte clar.

    O singura dilema am! In amalgamul asta de institutii cu atributii pe linii de siguranta nationala, cine are cea mai mare credibilitate in a raportul suspiciunea de pericol? Institutii asupra caruia marturisesc ca am mari dubii ca nu sunt deja "infiltrate". Oricum, actionez intuitiv, iar la credibilitate acord prioritate in ordine: DGIA, CSAT si mai la urma si SRI!

    Nota: Exista un user aici, pe nume Gabriel Was caruia ii preiau o atentionare recenta (userul este fost cercetas - specializat in anti-diversiune, chiar daca nu spune direct), atentionre emisa acum cateva minute printr-o interventie la un material anterior. " - Domnilor, astia folosesc lupta parasphihologica, uitati-va in jur pe toate tembeleziunile, au baieti pregatire la fratele IVAN. Ce indicativ au la unitate?"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In legatura cu afirmatiile din prima parte, am documente!

      Ștergere
    2. Exista useri care confirma in privat cu solicitarea de a nu se face public ce li se intampla, asupra asupra faptului cu exact aceeasi problema.

      Eu sugerez tuturor, pt. a nu disparea dovezile, sa faca o captura-foto a tuturor interceptiilor. Precum si a profilului persoanelor care incearca contactarea si infiltrarea. Program recomandat, extrem de simplu de utilizat, de aici http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Capture/Quick-Screen-Capture.shtml.

      Fotografiati tot, mai ales profilurile persoanelor din cercurile celor in cauza, orice alt indiciu!

      Ștergere
    3. ROU, prin autoritatea de domeniu competenta este autorizata, în cadrul NATO, pt apărarea cibernetică și a spațiului ucrainean, categoric și cu acceptul lor!...

      Ștergere
    4. Totul de cuantifica prin matrice ce dau starea și moralul trupelor!
      Dar, pt rezultatul obținut nu pot fi vinovați militarii ci decidenții din palierele puterii, fie că este vorba de cel politic, politico-militar sau doar militar!
      Cum ar putea fi extrem de mulțumit un luptător numai pe elemente de așteptare nesigure sau f des skimbatoare?
      Fratele lui Dragnea, fost comisar, decedat în urma unei grele suferințe de răsucește in mormânt la ce prostii face Liviu!
      Dar ta-su...fost șef de post o fi de acord cu fi-sau?
      Sunt curios!
      Impardonabilă greșeală de a nu actualiza pensiile cu gradul și solda de funcție ale activului va conduce la eliberarea de sarcini-jug pe gâtul rezervistului cu preluarea sarcinilor la criza, mobilizare și război de către toți cetățenii țării, indiferent de sex, pregătire militară sau nu, într-un ecart 21- 45 de ani, indiferent de poziția socio-profesionala a momentului! Ceea ce este și moral și constituțional!
      Problema este că vor trebui să se instruiască, anual, trimestrial, semestrial, prin stagii scurte de 1 săptămână-1 luna/an!
      Și cât mai multă practică la bază....
      Eu le urez de pe acum, numai succes în pregătirea de luptă!

      Ștergere
    5. @ Iulian Mares 7 august 2017, 02:45. Contactarea nu mai are nimic cibernetic in ea. Pt. ca se face direct. Prin persoane cetateni romani. Fenomenul nu poate impiedicat sau stopat prin cibernetica, prin servici prin nimic. Ci exclusiv prin constienta si constiinta celor contactati. Si care nu pot fi nici monitorizate, nici masurate!

      Fenomenul este de altfel, extrem de firesc. Problema de fond si dusmanul nr. 1, fiind doar la cine a declansat/fabricat din interiorul Romaniei, cadrul propice ca aceste lucruri sa se intample. Pt. ca daca nu s-ar fi creat acest cadrul ostil armatei, fabricat in interiorul Romaniei, nu ar fi existat nici infiltrari de "omuleti verzi"!

      In sfarsit, toate astea se intampla inainte de declansarea celor mai ample exercitii militare ruse la granira cu NATO, Zapad 2017 (14-28 septembrie). Nu cunosti filmul? Este clasic.

      Ștergere
    6. cum am zis atacurile pot fii nu doar pe internet ci fata in fata sau cu ,,paranormalul.. ca aia din TRASNITI IN NATO ,eliberativa mintea de ura si razbunare ,asta se asteapta sa ne decimam singuri, la rece si logic trebuie gandit, FRATELE IVAN a uitat se pare ca ne-am pregatit pe vremurii la fel, uni chiar mai stim rusa, si razboi electronic.........

      Ștergere
  36. Cred ca si pensiile militare vor trece pe CONTRIBUTIVITATE,media ultimilor cinci ani la care se vor adauga grupele de munca si OMMul(daca vor considera)si corect ar fi ca toate pensiile , chiar si cele aflate in plata sa treaca la acest sistem. Abia atunci s-ar face o corectie a sistemului de pensii. Fara sporuri, fara NIMIC>>>MEDIA SALARIILOR, SOLDELOR DIN ULTIMII CINCI ANI, transformate in puncte de pensie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. T2@35% iti spune ceva?Vezi cum e la civili si pe urma deschide gura.
      Baieti de baieti@Vedeti ca urmeaza legi pe justitie ceeace va duce la miscari in strada.Atunci vom avea ocazia sa-i trantim si pe astia.Dracnea la puscarie.Tariceanu la puscarie.DNA sa vina sa-i ia.

      Ștergere
  37. Permiteti-mi sa vin cu o solutie pentru rezolvarea pensiilor militare
    ---sa se treaca toate pe principiul contributivitatii din ultimii cinci ani de activitate
    ---stagiul minim de cotizare sa fie 20 de ani
    ---impreuna cu OMM sau alte elemente sa nu depaseasca solda bruta pentru situatie juridica echivalenta anului 2017
    ---sa se adauge grupele de munca corespunzatoare:
    --conditii deosebite =+25%
    --conditii speciale =+50%
    --alte conditii =+100%
    Toate pensiile sa fie aduse si recalculate la acest sistem, inclusiv cele in plata , ale tuturor pensionarilor, inclusiv magistrati cu consultarea CCR si anularea hotararilor anterioare>>>doar asa se va face dreptate si ordine.

    De ce stagiul minim de cotizare sa fie 20? Conform Ordonantei 7 din 1997 , pentru admiterea tarii noastre in NATO au fost sacrificate foarte multe UM , fiind fortati sa iasa la pensie peste 70.000 de militari.
    In urma Legii 263, tocmai de aceea a fost stabilit stagiul minim de cotizare la 20 de ani, ca sa se faca dreptate celor iesiti inainte de termen la pensie , dar de aceasta au profitat cei cu vechimi mari, raportandu-se tot la 20, poate daca raportarea se facea in functie de cati ani avea peste 20 nu s-ar fi ajuns la discrepante asa de mari, profitorii fiind cei cu grade mari si stagii pe masura, cei din functiile stationare , din comandamente nu cei di armele luptatoare ,unde s-au facut desfiintari masive.
    Daca veti face dreptate nimeni nu va mai avea de comentat, nu dati legi preferentiale , pentru categorii favorizate si magistratii si militarii si alesii sa fie in acelasi rand cu toate categoriile sociale.Daca este nevoie schimbati Constitutia , ce drept castigat , adica tara / poporul sa suporte toate anomaliile de cuantumuri astronomice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Solutia ta da pe plus fata de bugetul actual alocat. Iar odinul de partid este sa NU fie scos un cent in plus pt. plata pensiilor militare.

      Pe de alta parte, am sugerat si cu alte ocazii - sa nu mai pomeneasca nici un militar de contributivitate, fara sa bage in pachet si ridicarea de interdcitii de drepturi fundamentale. Pt. ca bate cuie in talpa intregii armate.

      Iti dau si exemplu concret de interdictie de drept fundamental, care culmea PREJUDICAZA exact contributivitatea. Eu sunt ofiter activ - am solda si contribui. Da - dar vreau ca in acelasi timp - sa imi trag si un studio privat - sa fac propaganda de exemplu, armatei. Din acest al 2-lea job, din nou cstig si CONTRIBUT. Or, daca imi tai dreptul fundamental de a nu detine firma, imi tai de fapt si dreptul de a contribui cum vreau eu. Lucru nemaintalnit la alti ... contributori. Care pot avea cate firme doresc pe langa profesia de baza si pot contribui cat vor. Chestia cu studioul TV este un exemplu, poate fi si un banal chiosc de produs si vanfut paine sau o intreprindere familiala de crescut iepuri. Daca tu stat, imi intezici mie dreptul fundamental, sa contribui si vanzand paine sau iepuri, in timp ce un tractorist are acest drept fundamental, atunci despre care PM contributie mai discutam? Nu vezi ca in cazul contributivitatii, ni se restrictioneaza de fapt dreptul de contributie?

      Ștergere
    2. Nu prea da pe plus ,din moment ce este limitata ,iar cei cu vechime cat Berila nu pot s-o foloseasca la stagiul minim de cotizare de 20 de anisori.Dimpotriva , o sa se ajunga ca diferentele dintre un MM cpt, maior, col sa fie echivalente cu cele cand eram in activitate(Ex un MMlua=2800; un cpt=3500, unMr=4400, iar un col (sef ceva)=6200
      Acuma unul care a iesit la 20 de ani datorita restructurarii ia 3000 iar col 8000 ,deci raport dublu, pai nu este bine dom comisar, este discriminatoriu.

      Ștergere
    3. Dar fiecare cu parerea lui, suport critici si accept si alte pareri cu conditia ca nimeni nu detine adevarul absolut si niciunul nu este mai destept ca altul.In fond toti avem cam aceiasi pregatire si experienta de viata , chiar daca unii se cred ccei mai tari din parcari.(Este doar in tartacuta lor, eu nu-i consider)

      Ștergere
  38. Politicul a a externalizat apararea tarii catre mercenarii amercani pentu cei 2% din PIB.Rezervistii nu mai visati veci la mobilizare ca nu sunt prosti sa ne puna pe mana arme cu munitie de razboi .Stiu ei de ce!

    RăspundețiȘtergere
  39. Pentru juvetii care manipuleaza având haturile în mâini !

    Decizia CCR nr 20 /02.02.2000"Curtea Constitutionala retine ca instituirea pensiei de serviciu pentru cadrele militare si pentru magistrati nu reprezinta un privilegiu, ci este justificata in mod obiectiv, ea constituind o compensatie partiala a inconvenientelor ce rezulta din rigoarea statutelor speciale carora trebuie sa li se supuna militarii si magistratii.
    Astfel, aceste statute speciale stabilite de Parlament prin legi sunt mult mai severe, mai restrictive, impunand militarilor si magistratilor obligatii si interdictii pe care celelalte categorii de asigurati nu le au. Intr-adevar acestora le sunt interzise activitati ce le-ar putea aduce venituri suplimentare, care sa le asigure posibilitatea efectiva de a-si crea o situatie materiala de natura sa le ofere dupa pensionare mentinerea unui nivel de viata cat mai apropiat de cel avut in timpul activitatii.
    ............................................................................................................
    Un alt element comun care justifica in mod obiectiv si rezonabil un tratament juridic asemanator al magistratilor si al cadrelor militare, inclusiv in ceea ce priveste regimul de pensionare, il reprezinta riscul pe care il implica exercitarea profesiilor respective, ambele avand un rol esential in apararea drepturilor omului, a ordinii publice, a valorilor statului de drept. In considerarea riscurilor la care se expun in exercitarea atributiilor lor militarii si magistratii.
    ....................................................................................

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect...ar trebui sa dezvolți și să explici pe înțelesul tuturor! Ok?

      Ștergere
  40. Comentariu preluat. Pare interesant.

    Legea proasta, modificarea catastrofala.

    Justificarea domnului Dragnea e rodul unei gandiri infantile. Actualizarea avea rolul de a asigura echitatea pentru pensionarii aflati in aceleasi conditii dar iesiti la pensie in perioade diferite. Asa cum explica domnul Dragnea, soldele cresc cu 25% pe an pana in 2022. Deci cel ce trece in rezerva in 2022 va aves pensia mai mare cu 25% fata de cel iesit in 2021, cu 50% fata de cel din 2020 si 75% fata de cel din 2019. Nu are rost sa continuam. Aberatia se vede. Interesant e alt aspect. Generalii care au indeplinit functia de sef SMG au pensiile mai mici de 10000 lei. Nu vorbim de pensiile date exemplu de 30-35000 lei pentru ca exemplu este mincinos, pensiile respective apartinand unor magistrati. Vorbim de pensiile mai mari de 10000. De unde au aparut daca sunt mai mari decat ale fostilor sefi ai SMG? A analizat cineva motivele? Nu, nu a analizat. Si stiti de ce? Trebuie sa mai profite si altii. Armata e plina de clientela politica, inclusiv metrese si neamurile politrucilor. Daca se face curat, primii loviti sunt acesti clienti. E plina Armata de ei. Pentru ei platesc pensionarii normali care au pensii de 2000 lei. Domnul Dragnea mimeaza prostia si chiar ii iese.

    RăspundețiȘtergere
  41. PS - Decizia CCR nr 20/02.02.2000Curtea Constitutionala constata, pe de alta parte, ca reglementarea in vigoare a pensiei de serviciu pentru militari, ca si cea a pensiei de serviciu pentru magistrati, cu diferentele pe care aceasta pensie le prezinta fata de pensia comuna de asigurari sociale, nu constituie o incalcare a principiului egalitatii cetatenilor in fata legii, principiu prevazut de art. 16 alin. (1) din Constitutie. Aceasta constatare se bazeaza pe specificul comun al activitatii militarilor si magistratilor, care, astfel cum a rezultat din analiza anterioara a dispozitiilor constitutionale si legale aplicabile, impune celor doua categorii profesionale obligatii si interdictii severe, precum si riscuri sporite, ceea ce justifica in mod obiectiv si rezonabil o diferentiere a regimului juridic de pensionare fata de regimul stabilit pentru alti asigurati care nu sunt supusi acelorasi exigente, restrictii si riscuri.
    ............................................................................................................
    Curtea Constitutionala constata ca, fata de asemanarile subliniate anterior intre situatia cadrelor militare si cea a magistratilor, avandu-se in vedere si caracteristicile comune ale statutelor aplicabile acestor categorii profesionale, care au determinat in mod obiectiv reglementarea prin lege, in mod aproape identic, a pensiei de serviciu, nu se poate identifica o ratiune suficienta care sa justifice aplicarea unui tratament diferit magistratilor fata de cadrele militare permanente, astfel cum s-a procedat prin art. 198 din noua lege a pensiilor, care abroga reglementarea privind pensia de serviciu a magistratilor.
    ............................................................................................................
    diferenta de regim juridic ce se creeaza intre pensia magistratilor si pensia militarilor constituie, in conditiile infatisate prin considerentele anterioare, o incalcare de catre legiuitor a egalitatii de tratament juridic, ceea ce, in absenta unei determinari obiective, este contrar prevederilor art. 16 alin. (1) din Constitutie, in intelesul conferit acestui text constitutional prin dispozitiile actelor internationale privitoare la drepturile fundamentale ale omului, la care Romania este parte. Intre acestea figureaza si prevederile referitoare la nediscriminare ale art. E din partea a V-a a Cartei sociale europene revizuite, al caror cuprins, conturat prin dispozitiile corespunzatoare ale anexei, cuprinde si dispozitia conform careia "O diferenta de tratament pe un motiv obiectiv si rezonabil nu este considerata ca discriminatorie".

    RăspundețiȘtergere
  42. PS _Decizia CCR nr 20 /02.02.2000
    ............................................................................................................
    Curtea Constitutionala....a stabilit ca "un tratament diferit nu poate fi doar expresia aprecierii exclusive a legiuitorului, ci trebuie sa se justifice rational, in respectul principiului egalitatii cetatenilor in fata legii si a autoritatilor publice".
    ............................................................................................................
    Curtea Constitutionala a retinut ca "principiul egalitatii in fata legii presupune instituirea unui tratament egal pentru situatii care, in functie de scopul urmarit, nu sunt diferite".
    ............................................................................................................
    jurisprudenta Curtii Constitutionale, referitoare la aplicarea principiului egalitatii in fata legii si al nediscriminarii, a stabilit constant, in deplin acord cu jurisprudenta in materie, si ea constanta, a Curtii Europene a Drepturilor Omului, ca principiul egalitatii nu este sinonim cu uniformitatea si ca pentru situatii diferite poate exista un tratament juridic diferit, recunoscandu-se dreptul la diferenta”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok...văd că ai făcut deja ce te rugasem mai sus!
      Sper sa înțeleagă toți....

      Ștergere
  43. Apar din nou idei crete printre unii de ai nostri, care incurajeaza principiul contributivitatii la militari.

    Am sugerat si cu alte ocazii - sa nu mai pomeneasca nici un militar de contributivitate, fara sa bage in pachet si ridicarea de interdcitii de drepturi fundamentale. Pt. ca in caz contrar, bate cuie in talpa intregii armate.

    Dau si exemplu concret de interdictie de drept fundamental, care culmea PREJUDICAZA exact contributivitatea. Eu sunt ofiter activ - am solda si contribui. Da - dar vreau ca in acelasi timp - sa imi trag si un studio privat - sa fac propaganda de exemplu, armatei. Din acest al 2-lea job, din nou cstig si CONTRIBUT. Or, daca imi tai dreptul fundamental de a nu detine firma, imi tai de fapt si dreptul de a contribui cum vreau eu. Lucru nemaintalnit la alti ... contributori. Care pot avea cate firme doresc pe langa profesia de baza si pot contribui cat vor. Chestia cu studioul TV este un exemplu, poate fi si un banal chiosc de produs si vanfut paine sau o intreprindere familiala de crescut iepuri. Daca tu stat, imi intezici mie prin lege interna miserupista, dreptul fundamental sa contribui si vanzand paine sau iepuri, in timp ce un tractorist are acest drept fundamental, atunci despre care PM contributie mai discutam? Nu vedem ca in cazul contributivitatii, ni se restrictioneaza de fapt dreptul de contributie? Ca astia care tuna contra pensiilor mlitare, vor sa contribuim, dar numai LIMITAT, cum vor muschii lor? Pe cand ei pot contribui si din ... gunoaie?

    Dau exemplu si aplicat pe mine. Prin 1990-1992, cand eram mai tanar si nu imi ajungeau banii, am dorit sa imi fac firma de taxi. Bineinteles ca nu mi s-a acordat acest drept fundamental. Va dati seama ca in afara de castig suplimentar, as fi avut si contributie suplimentara. Dar mi s-a restrictionat din nou neconstitutional, dreptul la munca, deci si la contributie. Asa ca nu mi-am mai tras firma, ci am lucrat ... la negru. La negru inseamna sa castigi niste bani, din care nu ai cum sa contribui. Am lucrat pana m-au dat unii in gat nu ca lucram la negru, ci ca lucram ca ... taximetrist. Fiind atentionat sever sa renunt sub amenintarea ca altfel voi fi dat afara din armata, sub motiv ca ... ocupatia ar fi fost nedemna pt. un militar (incalcarea aceleiasi blestemate Sectiuni a 3-a din L. 80/1995 - care zice ca nu ai voie sa ai ocupatii .... nedemne cu cea de ofiter, desi ocupatiile in cauza unt perfect legale). Mai tarziu, acelasi lucru l-am patit, incercand sa practic ... nedemna profesie de ... ghid montan.

    Asa ca mai usor cu contributiile la militari, cat timp NU se da liber full ca militarii sa contribuie pe langa profesia de baza, de oriunde. Si ca stripper daca este cazul sau ca gunoier, sunt profesii legale. Nicaieri in legi nu spune ca exista profesii ... demne sau nedemne. Asta este o prevedere anacronica bagata acum 22 ani in Statutul cadrelor militare, de niste vechi comunisti ... care trebuie sa dispara. Altfel, este RESTRICTIONAT dreptul la contrbutia, prin restrictionarea dreptului la munca!

    RăspundețiȘtergere
  44. Mai nea "stie tot" nu vezi ca este vorba de un hibrid, cu ultimii cinci ani de activitate, nu-i pe toata perioada, deci ceva special pentru militari!

    RăspundețiȘtergere
  45. Oricum, indiferent cat te-ai opune, in fond nu ai decat sa-ti expui pohta ce-o pohtesti, deoarece eu am trimis propunerea la forurile competente, numai ca am vrut s-o expun si aici ,poate exista si alte pareri, mult mai apropiate de adevar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei ca tine ati mai trimis si altadata policului, propuneri nastrusnice. De exemplu, pt. abrogarea pensiilor militare in 2011, urmarea fiind aparitia L. 119/2010 cu 26 500 militari in rezerva, cu pensiile taiate la propriu, fara cuantum avantajos sau altceva. Adica ati facut ..acatul praf, nefiind capabili sa realizati intergul impact sau fiind dezinteresati complet de faptul ca L. 119/2010 a umflat buzunarele unora si i-a nenorocit pe altii.

      Dar fiecare are mintea lui si propune ce vrea! Cei din politic abia asteptand sa speculeze prostia sau ingustimea unora sau a altora dintre noi. De fapt dintre unii ca ...tine!

      Eu NU as indrazni sa rostesc macar cuvantul contributiva - dar sa mai si solicit asa ceva. Iar daca mi-ar fi bagata pe gat cu forta cum mi-a mai fost bagata, NU o accept decat atunci cand toti contributivii pensionati cu varsta sub 63 ani, au aceeasi obligatie la mobilizare/razboi, ca mine. Contributivi, contributivi, dar nu doar la pensii, ci la .. toate! Insa probabil ca nivelul tau democratic este ramas cam in urma, asa ca nu ma astept sa pricepi!

      Ștergere
  46. Magistratii au copiat cateva interdictii din Legea 80/1995-Statutul cadrelor militare si modul de calcul al pensiei din Lg.164/2001-privind pensiile militare de stat si cu sprijinul CCR si al Parlamentului au obtinut Legea nr.303/2004-Statutul Judecatorilor si Procurorilor cu cateva interdictii si procente mult mai generoase, raportate la media Veniturilor Brute din ultimul an de activitate.

    RăspundețiȘtergere
  47. Pentru Tigri2: Contributivitate inseamna si sporuri, si ore suplimentare si orice suma la care s-a platit CAS, inclusiv sporuri nepermanente.
    NU CONTRIBUTIVITATEA este solutia pentru militari.
    Solutia este actualizarea tuturor pensiilor militare (si a tuturor pensiilor speciale) ori de cate ori se modifica solda activilor; actualizare facuta pe soldele si sporurile valabile in lege la data actualizarii si plata a cuantumului rezultat din actualizare, chiar daca este mai mic decat cel avut in plata (eliminarea mentinerii in plata a cuantumului mai avantajos).
    Numai asa se poate face ordine in sistemul de pensii militare. In acest fel nu o sa mai vedem colonel pensionat in 1997 cu 2700 lei si colonel pensionat in 2016 cu 8000 lei.
    La functii si vechime apropiate, pensii apropiate.
    Rezolva si problema pensiilor mai mari decat solda sau salariul omologului activ. Acum exista pensii mai mari decat solda sefului SMG, iar nenorocitii de la guvernare nu fac nimic pentru rezolvarea reala a problemelor.
    Viorel N.

    RăspundețiȘtergere
  48. Daca tot noul statut al cadrelor militare inca nu este definitivat ,ce-ati spune daca acesta s-ar denumi STATUTUL MILITARULUI?
    Acesta sa stipuleze in afara OMM si o renta de fidelitate si loialitate fata de patrie care sa fie platita pentru numarul de zile efective in serviciu militar,sau de ce nu si in magistratura deoarece au cam aceleasi interdictii.Aceasta zi de serviciu sa fie "rasplatita " cu suma raportului dintre PIB/10^13.Prin urmare ,daca PIB-ul din 2016 a fost de 756 de miliarde de lei,renta pentru ziua de serviciu ar fi de 7 bani.Asadar la un pensionar militar cu o vechime de 20 de ani,adica 7305 zile suma pentru loialitate ar fi de 511 lei,iar la un pensionar civil care a facut armata de 1 an si patru luni va fi de 34 de lei.Aceasta suma adaugata la suma rezultata din punctajul pe contributivitate obtinut prin numitor de 30 la conditii normale,25 la conditii deosebite si 20 la conditii speciale si alte conditii (conform normelor actuale, pentru conditii speciale si alte conditii, contributia la bugetul de stat este egala)sa fie majorata cu procentul de 1% pe an de activitate.OMM ca decoratie (medalia efectiva si cu decretul aferent),sa fie clasa a IIIa pentru 10/14 ani,clasa a II a pentru 15/19 de ani si clasa a I a de la 20 de ani in sus.
    Prin acest procent anual si numitorul de calcul al contributivitatii este stimulata ramanerea cadrelor in activitate atat cat le permite legea.
    De asemenea pentru o uniformizare a piramidei functiilor,pentru ofiterii superiori ar fi interesant de aplicat principiul din multinationale :up or out.Adica daca esti maior si nu reusesti la concursul pentru ocuparea unei functii de lt.col.te pensionezi automat. Pensionarea sa poata fi facuta la orice varsta cu conditia indeplinirii a 25 de ani de vechime cumulata,dar cu conditia ca o perioada de timp sa fii mobilizat in fiecare an in asa fel sa nu-ti pierzi abilitatile de militar activ care ai fost.
    Astfel un pilot care intra in scoala la 18 ani ,o termina la 22 si zboara 10.5 ani se va putea pensiona si la 32.5 ani cu conditia de a fi mobilizat in fiecare an o perioada de 6 luni pana la implinirea varstei de 50 (supersonice)/52(elicoptere,transport) de ani .Asfel pentru doua perioade pe an martie/mai si septembrie/noiembrie va face programul normal intr-o unitate de aviatie romaneasca,sau de ce nu a unui partener din NATO pe baza unor acorduri reciproce dintre tari.Un marinar la fel se va putea pensiona la fel la 32.5 cu conditia sa fie 6 luni/an imbarcat.Un radiolocatorist,transmisionist etc.,la fel cu conditia sa fie mobilizat o perioada de 4 luni pe an,iar un infanterist o mobilizare de 3 luni pe an.
    Astfel pensionarile vor fi putine si cand acestea se vor materializa, armata nu va pierde de tot oamenii in care a investit foarte multi bani pentru pregatirea lor ,stiind ca din 2 piloti pensionati se va putea "folosi" in permanenta de unul dintre ei,conform unei planificari riguroase.Acest lucru coroborat cu facilitati fiscale pentru companiile care angajeaza militari de cariera ar duce la o mai corecta planificare a resurselor,iar cei care acced in aceste organizatii nu ar mai fi atat de bulversati de schibarea permanenta a legilor.De asemenea salariul minim net al unui militar cu cea mai mica functie (SGV) sa nu poata fi mai mic decat salariul mediu pe economie.

    RăspundețiȘtergere
  49. Continuare...datorita limitarii blogului.
    Aceste prevederi incap pe o pagina format A 4 si nu ar mai fi fost nevoie de toata brambureala asta cu nesimtiti si maimute cu epoleti.
    In cealalta lege a pensiilor, pe care guvernantii doresc sa o schimbe, sa stipuleze clar o bariera trece sus pentru pensiile celor care au profitat de chichitele legilor,iar impozitarea pentru aceste sume sa fie de 99.99%.Daca legiuitorul va dori ca baremul maxim pentru o pensie indiferent pe ce lege acordata sa fie 10000 de lei, tot ceea ce depaseste aceasta suma va fi impozitata cu procentul aratat.
    Daca va place aceasta propunere o putem trimite decidentilor cu imbunatatirile dumneavoastra,semnata de cei ce doresc acest lucru.Instanta si procesul nu rezolva nimic.Trebuie sa fim activi si sa venim in intampinarea politicului cu propuneri pertinente.Daca ne inflamam nu rezolvam nimic.Trebuie facuta o lege buna cu adevarat in asa fel incat cei care acced sau se gandesc sa acceada in aceste organizatii militare sau de tip militar sa nu fie nevoiti sa sufere ci sa le pregatim un loc normal unde sa-si dezvolte capabilitatile la maximum.Ce spuneti,va bagati?Hai sa-i dam o mana de ajutor sefului SMG,care aseara la Marasesti era pur si simplu terminat.Omul e sufletist si sufera in tacere pentru ca e singur printre "dusmani"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate bune și frumoase, dar eu nu sunt de acord cu prevederea de limitare maximală și moneda de referință!
      De ce ar fi un judecător, primar sau procurator mai presus decât un ofițer? Pt procuror lucrează polițiști judiciariști și câteva persoane cu studii medii!
      Nu....eu vreau pregătire militară generala și obligații la criza, agresiune și război!
      Apoi vorbim și negociem egalitatea....

      Ștergere
  50. Mai copii ia puneti voi manuta si cu ochii vostri cititi impresionantul CV al premierului. Pun pariu ca o sa intelegeti cine e , cine l-a iubit si arunct in mrejele politicii. Traiasca serviciile de salubrizare sociala. Punem pariu ca are an la an ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba, pardon...are 2 ani la an, că la campanie!
      Păsări, nu este în lupta?
      Cea mai grea și murdara lupta!
      Am avut piticanie draku de presă Boc, acum avem namila asta ce masează aparențele că el este căruțaș!
      Personal nu dau 2 bani de cupru pe cei ce nu-și incep școlile la timp! Excepțiile sunt atât de tare încât nu întăresc convingerea mea și nici regula!

      Ștergere
  51. http://www.ziare.com/pensii-speciale/politie/dupa-ce-s-au-pensionat-mii-de-politisti-s-a-trezit-si-carmen-dan-sa-schimbe-statutul-care-i-lasa-sa-plece-sub-47-de-ani-1476381
    Si uite asa pt 100-200 de smecheri din MAI -ce treaba au ei cu pensiile militare???-si care de fapt sunt ai sistemului si ei ar fi trebuit ,,taiati'',s-a ajuns ca mii de militari cu pensii obisnuite de 1000 ,2000,3000 sa le fie inghetate pensiile ,asa de-al naibii sa dea satisfactie la poporul pesedist dar si sa-i scape pe cei AI LOR !Tipic comunisto-securistic!

    RăspundețiȘtergere
  52. Contributiva daca as fi fost platit la ore și zile lucrate, cu toate sporurile coroborate!
    Daca ar fi sa se reconstituie realul as egală pe Geica și cu Livia Stanciu!
    Numai câte servicii, trageri, aplicații, controale, ture si grupe operative, continuitate neplatite am acumulat în oase!

    RăspundețiȘtergere
  53. Dar, vreau cate 1 an de instruire pt toate divele-curve și necurve din televiziuni, presă scrisă și vorbită, precum și din politica!
    Iar mamelucii ... instruire în perioada decembrie-martie...când este creierul mai la rece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu propunerea,merge și în perioada iunie-august,în anul următor!Poate l i se d ezghiață mintea și le piere pofta manipulării!

      Ștergere
  54. Nu le mai dați idei trăsnite !
    Legea trebuie respectată!
    Actualizare,ori de câte ori se măresc sold/sal activilor.
    Dacă suntem cu .urul în mai multe luntre,vom sfârși tot înghețați pe veci!
    Vreți contributivitatea? Înseamnă că le facem jocul murdar,nu ne mai numim militari,ci fiii ploii!
    Guvernanții trebuie să înțeleagă,noi nu putem fi asimilați civililor.
    Civilii puteau să aibă mai multe joburi,noi nu aveam voie,trebuia să luăm un salariu impus de guvern din care să trăim.
    Acum după ieșirea la pensie,brusc,nu ne mai actualizează pensiile.
    Păi e corect? Ne ții o viață legați de un salariu impus,nu ne dai voie să-l îmbunătățim că nu avem voie să desfășurăm alte activități,iar când ieșim la pensie nu ne mai actualizezi.
    Și ca să nu pară că pensiile sunt înghețate pe viață modifică un art.și spun că se ind.anual cu rata inflației,adică,tot înghețate!

    RăspundețiȘtergere
  55. Am onoarea. Urmariti http://sindicatulcmd.blogspot.ro/
    DECIZIA NR. 20/02.02.2000 A CCR (in dosarul 5A/2000)

    RăspundețiȘtergere
  56. Cei trei "eroi" de la Marasesti, Dragnea, Tariceanu si Tudose au ajuns in Bucuresti..
    A inceput publicarea Ordonantelor in Monitorul Oficial..!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...parlamentarii vor vota la vedere...și PSD de autosinucide pe mana câtorva skizofrenicul!
      Le urez să facă Revelionul 2017-2018 cu PNTCD și PMP!
      Camarazi nu uitați că pt cei care ne-au futat, pensia noastră înseamnă banii pt amanta in weekend!!!

      Ștergere
  57. Dracnea a plecat,din nou,la pescuit și Tăriceanu a înnebunit,https://www.dcnews.ro/mobile/tariceanu-anun-pentru-pensionari-nu-vor-mai-putea-sa-lucreze-la-stat_553380.html

    RăspundețiȘtergere
  58. Dupa cum se observa directia de miscare a lucrurilor,actualizarea pica din schema.
    Posibilitatea ei este restransa doar la mobilizare pentru sase luni,iar aceasta ar insemna ca ies din calcul cei cu varsta peste 63 de ani...
    Pentru cei mobilizati pe o perioada de sase luni si asta doar dupa 2021 pentru a prinde maximul de avantaj al cresterii salariilor,ar trebui obligatoriu sa le ia in considerare ultimele sase luni in determinarea bazei de calcul conform prevederilor legale actuale.
    Daca acestea s-ar modifica si ar fi ultima luna de activitate ca la 164, rezerva ar fi mai usor mobilizata in 2021 si mai tarziu 22,23 etc.
    Dar ce ne facem cu cei care au acum sau vor avea in 2021 peste 63 de ani.Vrem, nu vrem trebuie sa jucam cum doresc ei pe marsul lor funebru,dar se poate si pe melodia noastra mai vesela printr-o propunere pertinenta a noastra cu privire la contributivitate.Sa stiti ca asemenea probleme sunt si in alte tari.Am citit articole despre asta a unor formatori de opinie din SUA,care ataca la fel de virulent sistemul de pensii militar,dar totusi fiind SUA miscarea nu a prins,pe cand la noi...
    Dupa asemenea scandal mediatic e clar ca cel putin 10 de ani de acum inainte trebuie sa ne luam adio de la vreo prevedere legala de actualizare.Asta au si vrut.
    Daca nu actionam inteligent vom pati exact ceea ce au patit cei pensionati dupa 90 cand datorita inflatiei generalizate ,puterea de cumparare a scazut dramatic si abia isi mai puteau plati utilitatile...
    Dupa modelul aratat cu pilotul de 32.5 ani care poate iesi la pensie,acesta va putea avea o pensie, in conditiile in care salariul minim in armata ar fi egal cu salariul minim pe economie plus gradul si fara a fi luate in calcul sporuri sau alte beneficii,de cel putin 2700 de lei.Astfel in cele sase luni in care nu ar avea obligatiile legale aratate in materialele anterioare, ar putea face o facultate civila etc.in asa fel incat sa progreseze si in viata civila.Pensia ii va creste automat in fiecare an cu cele sase luni vechime adaugata ,iar actualizarea ar veni de la sine fara a mai supara pe cineva.Militarii din celelalte specialitati prin mobilizarile de 4 si 3 luni vor avea si ei acces la actualizare si cresterea vechimii.
    Ceva trebuie facut si repede.Pentru ca degeaba ne lamentam pe bloguri sau iesim la mitinguri.Nu rezolvam nimic.Societatea civila e "incarcata" impotriva noastra.Suntem in noroi pana la gat si cu cat ne zvarcolim mai tare ne vom afunda mai tare...
    Trebuie sa actionam,asa ca domnul administrator daca ar binevoi sa contabilizeze ideile pertinente o perioada de doua saptamani ,o luna maxim,sa le concretizeze intr-un memoriu semnat de cel putin o mie de persoane, pe care sa-l inainteze prin posta cu semnatura de confirmare catre cei in drept sa decida.Se poate merge cu acest memoriu si la ministrul apararii,de interne,muncii etc.Nu cred ce le-ar displace sa mergem chiar cu proiectele de lege gata modificate (lege a salarizarii separata in care singura diferenta intre salarii sa fie solda de grad).Ganditi-va la cei din Guvern cat pot avea de munca...Enorm!!!Daca nu-i ajutam nu ne ajuta nici ei pe noi.Politistii si cei din penitenciare ar trebui si pentru ei reicadrari temporare pe perioade de 4 si 3 luni ,iar astfel s-ar rezolva problema celor 20000 de functii libere mai usor si fara mari cheltuieli,pentru ca pe perioada mobilizarii sau reincadrarii obligatorii pensia se suspenda automat.

    RăspundețiȘtergere
  59. Stau strâmb si judec drept:
    Nu cumva militarii sunt singurii ,,contributivi" din România!
    Am in vedere contribuția la pensia suplimentară.
    25% din net, începând cu 1967!!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. In MOf 644 din07/08/2017 a aparut ordonanta privind restituirea taxei de poluare.
    Cererile se depun la anaf, sub sanctiunea decaderii, pana pe 31/08/2017.
    Adica daca nu faceti cerere pana la 31/08/2017 cei indreptatiti, isi pierd dreptul.
    Cam asa stau lucrurile si cu aplicarea art.60/legea 223/2015 cu modificarile ulterioare, privind actualizarea pensiei ca urmare a legii 152/2017 (cresterea soldei de functie cu 15%) pt cei cu pensii recalculate pe legea 223/2015.
    Art.60 spune foarte clar la al.(1) lit a): " ... la cererea persoanelor ale caror drepturi de pensie au fost deschise inainte de intrarea in vigoare a orezentei legi"
    Obs. A. Cererea dumneavoastra trebuie inregistrata la cps inainte de intrarea in vigoare a oug de modificare a legii 223/2915, altfel nu mai are rost s-o faceti
    B. Al (2) a art 60 a fost obrogat de oug 57/2015.
    Mare atentie, este vital sa vi se actualizeze pensia cf legii 152/2017, chiar daca nu castigati acum mare lucru, dar mai depinde si de dumneaviastra sa va cereti dreptul la cps. Evident nu este obligatoriu sa va cereti un drept, ca si la restituirea taxei de poluare.
    Daca ati cerut actualizarea si cererea este inregistrata la cps in termenul legal de acordare a acestui drept, cps este obligata sa va acorde acest drept, chiar daca ulterior se anuleaza acest drep . Altfel ase v-o traje luca, de ziceti ca corcodel de la jendari, o fost mare om, mare, domn si mare caracter.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sclipirea ta mi se pare de-a dreptul, geniala.

      Ștergere
    2. Asa este, daca idiotii astia prevad in OUG ce aparea pe draft legat de Art. 60 din L. 223/2015, astia ne leaga de maini sa nu ne poate fi operata nici macar actualizarea cu cei 15% urmare a L. 152/2017.

      Ștergere
    3. In momentul cresterii soldelor de functie cu 15% ordonanta cu decuplarea de la actualizare nu numai ca nu era in vigoare,dar nici nu se stia de ea (dupa ce va fi inmanata primei camere sesizate in aceasta saptamana vor putea sa o publice in MO).
      Asa ca trebuie sa actualizeze pensiile ca vor sau nu vor in septembrie (dupa ritmul actual cam pe 10 septembrie se vor termina recalcularile) si vom primi banii din urma pe iunie,iulie si august.Aici va trebui atentia marita pentru ca in actualizare trebuie sa fie inclus si salariul de merit pentru cei care nu l-au avut...Valoarea pensiei ce trebuie incasata se poate verifica foarte usor cu ajutorul formularului de calcul de pe ANCMRR Campia Turzii.
      Prima si ultima actualizare pe 223...

      Ștergere
    4. Kiar dacă o sa critice unii, mai băgați odată modelul cererii de actualizare cf L152, întrucât acum s-au skimbat datele problemei!

      Ștergere
    5. @ Liviu Po 7 august 2017, 18:40. Tehnocrat are dreptate. Noi nu stim textul final al OUG, dar in ambele vehiculate pe net, Art. 60 dispare complet.

      In articolul original zice ca in cazul majoarii soldei de functie, tu ori face cerere de actualizare, ori daca nu te rezolva din oficiu in termen de 6 luni. Numai ca odata abrogat acel art. 60, tu nu mai poti face nici cerere de actualizare si nici nu iti va mai fi actualizata pensia din oficiu. Pt. ca nu mai exista baza legala pt. actualizare.

      In concluzie singura sansa este sa bagi o cerere ACUM pt. actualizare, in speranta ca iti va fi inreistrata la CPS inainte de aparitia OUG in monitorul oficial.

      Ștergere
  61. Legat de material:
    Sunt trei tipuri de servicii la mobilizare:
    - completarea indicativelor
    - mobilizarea la locul de munca
    - prestari de servicii
    Ca sa citez din tilul articolului "toapele si fatalai din politica" cele care nu fac parte din MLM se preteaza la prestarile de servicii, in spcial persoanele din psd+alde.
    Tot la mobilizare si razboi Functioneaza legea rechizitiilor, de la cdt de B in sus.
    Ar fi bine sa se faca o baza de date cu toate palatele si vilele facute din nemunca de lichelele politice si astea trebuie rechizitionate de SNAp. Oricum multe vor fi distruse de inamic. E vre-o pierdere ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parlamentarii mobilizatii la locul de munca,
      cu ,,prestarea de servicii** PT CEI DIN APARARE IN special doamnele pt ca sunt mai pregatite profesional

      Ștergere
  62. @ All. Legat de surpriza privind DECIZIA NR. 20/02.02.2000 a CCR (a se vedea aici) care practic interzice desfiintarea sau lezarea pensiilor militare de stat, va dati seama ce idioti am fost in 2011? De nu am stiut de ea?

    In conditiile date, si L. 119/2010 care a desfiintat pensiile militare, este lovita de ... nulitate. Plus consecinte de consecinte ...

    Mai este ceva bizar! Dar CCR in 2011, nu a stiut de propria decizie din 2000?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici http://sindicatulcmd.blogspot.ro/ prevederile Deciziei CCR nr. 20/2000. Negru pe alb.

      Ștergere
    2. A știut și? A zis "las-o așa, că mergem pe burtă, că nu ne-a solicitat nimeni!"

      Ștergere
  63. Baieti de baieti@Voi vedeti ca astia reediteaza legile lui Boc si ale pedeleului?Uite acum vor sa interzica cumulul pensiei cu salariu cu toate ca tot ei in 2014 au anulat-o in veselie.Pe langa alte lucruri trebuie sa o sustinem pe Luluta si DNA.Nu putem scapa de ei decat prin trimiterea la puscarie.Dragnea si Tariceanu au dosare penale dar se pare ca au dat la pace cu Iohhanis.Toate partidele parlamentare aceeasi mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  64. VA ROG CA CINEVA SA IL INFORMEZE PE DL DOGARU CARE ARE ACCES PE LA TV ; SI SA SPUNA CA CEI CARE S-AU PENSIONAT ANUL TRECUT ; ADICA AIA 12000 S-AU pensionat pe legea lui boc263 care inca mai functioneaza inca 5 ani, acestia ibdeplineau conditiile din lege si aplican puncatajul au obtinut pensii care au depasit acel plafon 100 DECI nu legea 223 a-a folosit mai ales ca aceasta a fost jecmanita de ciolos .Nu erau prosti sa mai ramana si sa nu isi valorifice toata vechimea care ptin 223 este lichidata de oug 57 cu art 40 . Numai asa se vor lamuri ca legea 223 este exact ce vor calaii de acum ,

    RăspundețiȘtergere
  65. https://www.youtube.com/watch?list=RDuIiEMPbaokM&v=NOk0qhSTCt8
    DEDICATIE PT AI NOSTRI , AI LOR AM ALCEVA PT EI CU .......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cineva se joaca,https://www.youtube.com/watch?list=RDuIiEMPbaokM&v=NOk0qhSTCt8

      Ștergere
    2. cineva se joaca,https://www.youtube.com/watch?list=RDuIiEMPbaokM&v=NOk0qhSTCt8

      Ștergere
  66. Ba s-s stiut de Decizia CCR nr.20/2010
    dar aceeasi institutie cu o alta componenta in data de 25.06.2010, a emis 3 Decizii: nr.871, nr.872 si nr.873 si publicate in MO nr.433/28
    06.2010, in care o da la intors si militarii sunt decuplati de magistrati, care au ramas de atunci cu pensiile lor (ne)SIMTITE si in ziua de astazi !

    RăspundețiȘtergere
  67. Așa este,Tehnocrat are dreptate!
    Așa trebuie procedat și cu ajutoarele începând cu 01.01.2018,după ce Oug 9,își încetează aplicabilitatea.
    Dacă n-or mai găsi ăștia alte chichițe de a amâna restituirea!

    Pentru,a vedea că,noi suntem țintă sigură și că vor să ne .ută
    Și implicit să distrugă cap.de apărare,a rezervei ap.țării,iată ce măsuri urgente trebuiau luate pt.a aduce bani la buget și nu mai era nevoie de aceste măsuri draconice:
    Reducerea evaziunii fiscale,cu 25%,a așa zisei ec.negre
    Reducerea aparatului bugetar din primării,prin reînființarea altor comune a cărei populație să nu mai fie sub 5.000 loc/comună,
    Aj.social,neacordat celor apți de muncă și sub 50 ani.
    Redevențe mai mari,impozite/cifra de afaceri,impozite de 60%,pe sal/pen.ce depășesc 10.000 lei,etc,etc.
    Vedeți cum se fac bani la buget fără să se taie pensii.Din contră acestea s-ar putea chiar mări!
    Dar,cum să-i ardă politicienii pe clientela politică,aducătoare de venituri,înafara bugetului?

    RăspundețiȘtergere
  68. https://www.youtube.com/watch?v=uzCleIHK2lU&list=RDuIiEMPbaokM&index=15
    ASTA E PENTRU AI NOSTRI GUVERNANTI ,SIGUR LE VA PLACE MAI ALES DACA VOM DISPAREA NOI ,IAR IVAN VA VEGHEA ASUPRA LOR.nu am nimic cu rusii de rand , iubesc cultura si muzica rusa dar la ea acasa ,apropo stiu sa bea, yankei daca se imbata se bat ca chiori intre ei , rusi pe alti asa ca nu mai importatii vodca.

    RăspundețiȘtergere
  69. S-a trezit si smcd după ce dis de dimineata am publicat spicuiri din decizie pe ambele bloguri (huhu si elita) și i-am atentionat prin mesaj si pe ei.
    În afară de Mareș nu cred că cineva s-a obosit să le parcurgă.
    Am mai pomenit de titlul acestei decizii insa nimeni nu a luat in seama.
    Ca atare surpriză doar pentru unii.
    Sper sa inteleaga si liderii care apar pe sticla si să faca uz de ea în spichiurile lipsite de multe ori de continut de pe televiziuni .
    Liderii scmd nu au in spate juristi de valoare care sa -i canalizeze in discursuri pe teme aplicate cu lovituri punctuale convingatoare si asta-i descalifica ca prestatii.
    De multe ori chiar dau impresia ca nu cunosc situatia reala in sistem.
    În acest sens au fost atentionati si parca si-au mai revenit in discurs.



    RăspundețiȘtergere
  70. Si militarii care au avut soldele taiate in 2010 de Boc, ar trebui sa se organizeze sa obtina prin sentinţe judecătoreşti diferentele de solde ! Exista precedent : Profesorii ar putea primi si cealalta parte din banii din sentinţele judecătoreşti, după ce le-au fost tăiate salariile în 2010 !


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Situatia aici este extrem de incalcita. Posibil cu consecinte penale de mare amploare. L. 119/2010 incalcand in privinta militarilor, acea decizie a CCR. In conditiile date, toate deciziile de pensie emise in baza L. 119/2010 si tot ce a mai urmat avand ca baza L. 119/2010 (de ex. OUG 1/2011), sunt practic lovite de nulitate.

      Apar situatii bizare, cum ar fi incalcarea ordinii constitutioanle de catre Parlamentul sau guvernul de atunci, dar si de CPS si ministerele care au emis decizii in baza unui act normativ care a incalcat o decizie a CCR.

      Ramane in discutie aceeasi problema: de ce noi nu am aflat de acea decizie si de ce nici macar CCR nu a facut uz de propria decizie? Tinand cont ca este vorba de anul 2000, cand nu se publicau electronic nici astfel de decizii, nici legi, nici nimic - totul fiind in evidente manuale, cel mai probabil este ca la mijloc a fost doar o superficialitate crasa atat a colectivului CCR din 2011, cat si a guvernului sau parlamentului care nu stiut ca decizia miraculoasa zacea undeva prin niste arhive.

      Ștergere
    2. @radu. Daca sindicatul si-a facut datoria restituirile s-au incheiat cu mai multe luni in urma. O prietena de familie, profesoara pensionara, a primit ultima transa acum patru luni. A recuperat tot!!!

      Ștergere
    3. Gelu,
      Prin anii 28-33 de aplicau curbele de sacrificiu! Anii adevărați de criză de producție!
      Știai că în 37-39 și-au primit toți banii înapoi?

      Ștergere
    4. @radu. Completare: 90% din recuperari au fost mentionate pe fluturas, fiind in activitate si au fost destul de consistente. Nu au fost luate in considerare de casa de pensii fiind considerate venituri extrabugetare. Dar, perioada de scadere a fost taxata ca atare (punct de pensie mic!)

      Ștergere
  71. Ardei umplut Chireac la Dana Grecu-A3: cei din sistemul de apărare primesc 12 salarii la trecerea în rezervă!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca cretinul de Dragnea a afirmat că pensia a crescut în 3-4 ani de la 7 mii la 22 mii lei, pt că au crescut salariile și toate astea in randul pensionarilor militari!
      Dragnea nu am crezut că poți mânca atât de mult căcat zâmbind....și îți urez că la pârnaie sa mănânci de la toată pușcăria!
      Să-ți fie rușine, porc bătrân, pt exemplele mincinoase cu care ieși repetitiv in media!

      Ștergere
  72. M.Oficial 647/07.08.2017
    OuG 56/04.08.2017 de modificare a legii 152/2017:
    De la 1 octombrie 2017 majorarea cu 10% a salariului brut la politisti , majorarea cu 15% a cuanumului salariului brut a pcc din institutiile nationale de aparare, ordine publica si securitate nationala ( exceptie ceu din MApN pt ca la ei s-o facut aceasta najorare)

    RăspundețiȘtergere
  73. REPET ,pt cei care au cunoscuti ,in curand se vor dezbate IN PARLAMENT hot celebrei ordonante!TOTI VORBESC DE VARFURI,DE NESIMTITE dar pt noi ,prostii de rand cu pensii de 1000,2000 ,3000 care suntem ZECI DE MII ,sa le explice ca PT NOI inghetarea inseamna MOARTE LENTA!

    RăspundețiȘtergere
  74. Pentru unii dintre noi frustrarea e mare. Pentru unii din 2010, pentru altii e mai recenta. Problema e ca primii se raporteaza la sume derizorii in comparatie cu cei de-acum. Mi-i rusine sa mai pun in discutie cuantumul meu (ramas contributiv si la ora asta)...Se discuta ca pensia nu trebuie sa depaseasca netul luat de omologul in activitate...Pai eu sunt la aproape 1/3 ! Despre ce realitati discutam noi? Ce au facut astia din tara asta?

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu este destinat pentru rating, ci sustinerii drepturilor militarilor de cariera, activi si in rezerva. Fiind vorba de o categorie profesionala ignorata si persecutata atat legislativ, cat si politic - in mod continuu incepand cu anul 2011, comentariile indecente nu isi au rostul! Rugam a nu lua in seama comentariile unor useri precum Cezar sau Adrian (Bontas), intrucat au probleme grave la mansarda!